poniedziałek, 6 stycznia 2014

Instagram // Mix 2013 cz. II

Czas na drugą część Instagramowgo mixu :) W rezultacie trochę go okroiłam, więc jeżeli macie ochotę na więcej, zapraszam na mój profil :)

Pozostając w temacie noworocznych postanowień, od 1 stycznia realizuję miesięczne wyzwanie z Jillian Michaels. Program treningowy odbywa się codziennie i trwa ok. 20-25min. Jeżeli efekty będą zauważalne, chętnie przeciągnę to wyzwanie również na luty :)
Wcześniej ćwiczyłam z Ewą Chodakowską, Mel B., fitappy, a następnie zaczęłam biegać i ten rodzaj sportu odpowiada mi najbardziej. Od marca więc zamierzam powrócić do tej formy ruchu.

Jeżeli macie jednak jakieś ciekawe i sprawdzone ćwiczenia dostępne w internecie, chętnie poczytam na ten temat :)

A teraz czas na zdjęcia :)

Jak dobrze, że ten widok już mnie nie rusza :D
Ale kto ma ochotę na słodkości - życzę smacznego!

Widoczki zawsze miłe dla oka :)

A pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam kotów.... O_o

Kolejne przymiarki, ale w rezultacie na nic się nie zdecydowałam 
Kombinezon w kwiatki poleciał w świat :)

Kapelusze i dziurawe spodnie mogę nosić bez przerwy ♥

W deszczowy dzień,
 upojona trunkami, 
poczuła się wolna jak ptak...
yyy.. tak :D

Całe szczęście moje włosy są już coraz dłuższe :)

Udane zakupy ♥

To tu, to tam...
fot. me


15 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o bieganie to polecam
    http://www.pannaannabiega.pl
    https://pl-pl.facebook.com/pannaannaczylija

    OdpowiedzUsuń
  2. ja trenowałam od 23.12 z Ewką, ale jej cwiczenia są dla mnie nudne i monotonne więc od tygodnia przerzuciłam się na Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierzesz udział w nagraniach jaka to melodia? jako zawodniczka czy publiczność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez długi czas jako publiczność, później drugie tyle towarzysko :)

      Usuń
  4. Beautiful pictures! I love your cat!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja Cię widziałem w telewizji, piękny masz uśmiech, na sam widok można się spuścić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koci najlepsze, wprost tuliłabym je cały dzień! http://preteksty.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, całuję gorąco tam gdzie najbardziej lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się takimi tekstami

    OdpowiedzUsuń
  9. Biegacze powinni wzmacniać mięśnie grzbietu i brzucha

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    http://www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń