sobota, 4 stycznia 2014

Instagram / Mix 2013 cz. I

Cześć i czołem w 2014! :)
Mam nadzieję, że poprzedni rok był dla Was udany, a ten będzie kontynuacją dobrej passy :)

Nowy Rok, to podobno dobry moment na zmiany i nowe plany...
Napisałam "podobno" ponieważ nigdy nie robiłam noworocznych postanowień, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :D A że w tym roku obchodzę okrągłe urodziny, to stwierdziłam, że postawie przed sobą kilka wyzwań :)
Po pierwsze - regularne treningi! Dotychczas było z tym różnie. Przez trzy miesiące potrafiłam ćwiczyć codziennie dokładając coraz to nowe i trudniejsze ćwiczenia, by później przez 2-3 miesiące nie robić nic! (prócz codziennego chodzenia - w tej dziedzinie nigdy się nie oszczędzam, ale to się nie liczy :D).
Po drugie - mniej słodyczy, a najlepiej w ogóle! :D Ale lody się nie liczą :P
Po trzecie - jeszcze więcej energii, której pod koniec roku zdecydowanie mi zabrakło :( + kontynuacja pozytywnego myślenia ♥
A po czwarte - więcej postów na blogu! :D + może rozpoczęcie małej działalności na yt, jako uzupełnienie blogowania. Do tego nie jestem jednak do końca przekonana, więc nie jest to główny cel, a jedynie luźne rozważania.. :P ale kto wie co przyniesie następny dzień?

Wspominałam ostatnio, że z przyczyn ode mnie niezależnych nie mogę dodawać nowych zestawów i jak na razie nic się w tej kwestii nie zmieniło, ale liczę, że sytuacja szybko zostanie opanowana :) Póki co, postanowiłam dodać mix wybranych zdjęć, które w roku 2013 pojawiły się na moim Instagramie.
Żeby jednak nie przytłoczyć Was nadmiarem zdjęć, podzieliłam je na dwa posty :) Niebawem spodziewajcie drugiej części :)

Czerwień na ustach i paznokciach na okrągło i do znudzenia :)

Ta Pani się nie zna. Lodzik jest i będzie :P

I love Rock'N'Roll...

Mgła o której Wam pisałam i o której marzyłam, by uchwycić ją na zdjęciach :)

Buty ♥ Nic dodać, nic ująć :D

Ulice Warszawy

Kapso i Shira ♥

Przebieranki w przymierzalni :D

Samoebki :P

Czas na ćwiczenia i kibicowanie :)


Warszawa, Gdańsk, Berlin

fot. me

CDN....

7 komentarzy:

  1. fajny mix, bardzo takie lubię i chyba sama zdecyduje się taki zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię oglądać tego typu mixy :) Nie zastanawiaj się więc, tylko wstawiaj :D

      Usuń
  2. buty <3 i nie ma co dodawać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym YT to bardzo dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń