wtorek, 10 grudnia 2013

Strój dnia // Moto jacket ♥

Moja stara ramoneska z H&M od pewnego czasu pełni rolę kamizelki. Wiedziałam, że prędzej czy później będę musiała kupić nową kurtkę, ale tym razem chciałam aby ramoneska była dłuższa i posiadała pasek na samym dole. Długo szukałam modelu idealnego, ale moja cierpliwość w końcu została nagrodzona i w gratisie dostałam nity, które jeszcze bardziej podkręcają rockowy charakter kurtki ♥
A zresztą co ja będę dużo pisać - zobaczcie sami :)

fot. Mic & me

ramoneska - forever21, t-shirt i koszula - sh, spodnie - bershka+diy, buty - no name

15 komentarzy:

  1. spodnie podarte, siedzi na ziemi, bidulka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D życie nie jest usłane różami.. :D :D

      Usuń
  2. a ta koszula w jakim charakterze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chroni mój zadek przed chłodem i przed natarczywymi spojrzeniami obcych mężczyzn :P :P

      A tak na poważnie, to jest to element, który podkręca rockowy charakter stylizacji. Muzycy rockowych kapel często w ten sposób nosili koszule :)

      Usuń
  3. Wspaniałe połączenie na co dzień, koszula jest świetna,
    obserwuje z przyjemnością


    wspaniale:*
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rockowy zestaw, pasuje Ci zdecydowanie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. masz obrączkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D To pierścionek, który dostałam od dziadków na 18-te urodziny :D Nigdy go nie zdejmuję :D

      Usuń
  6. Amazing look

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dope look! Love the flannel!

    www.BlackandOlives.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No kurtałka super!!! Bardzo fajny look. Ja ostatnio musiałam się rozstać z moją ukochaną ramoneską. Po 6 latach eksploatacji nie dała rady;)

    OdpowiedzUsuń