sobota, 2 listopada 2013

Strój na Halloween // Edward Nożycoręki

Co prawda Halloween już minęło, ale podobno mają nagrywać drugą część Edwarda Nożycorękiego i szukają sobowtóra. Jako, że kiedyś naśladowałam Depp'a i wcieliłam się w Kapitana Sparrow'a, to stwierdziłam, że spróbuję podszyć się pod niego drugi raz. Jak mi wyszło? Efekty możecie ocenić poniżej :)
Cała akcja była spontaniczna i jedyne czego byłam pewna, to fryzura i wdzianko. Makijażystka ze mnie żadna, charakteryzatorka tym bardziej. Posiadam zaledwie 5 kosmetyków kolorowych na krzyż i dopiero jak coś mi się kończy, kupuję w to miejsce następne. Byłam więc bardzo ograniczona jeżeli chodzi o produkty, ale postanowiłam podjąć wyzwanie :) Wykorzystałam zaledwie 2 cienie, podkład i korektor. Reszta to.. hmm... urok osobisty? :D :P 
Tym razem też nie mogłam liczyć na fotografa, więc musiałam poradzić sobie sama :) Udało się? :)

Trzymajcie się! Hey! :)

fot. me

skórzany biustonosz - Ann Summers (sh), koszula - h&m, legginsy - c&a, buty - butyk

9 komentarzy:

  1. SUPER !!!!!!!!!!! wyszło GENIALNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halloween w burtonowskich klimatach! :) U Ciebie Edward Nożycoręki, u mnie z kolei gnijąca panna młoda :D
    ...przy czym w moim przypadku nie była to charakteryzacja a jedynie...koszulka z tytułową bohaterką jednego z moich najukochańszych burtonowskich filmów ;)
    BTW, świetny biustonosz, wygląda niczym żywcem wzięty z rockowych teledysków z lat 80'tych! Chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wspaniale! ;) BARDZO PODOBNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edward wygląda bardzo realistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, slij do Holiłud :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczy trochę makijażu żeby się tak zeszpecić? szok...chociaż, skoro to działa w drugą stronę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Alternatywna Piękność :)) Natalia M. :)

    OdpowiedzUsuń