środa, 6 listopada 2013

Strój dnia // Sukienka w panterkę

- Nic się pani nie stało? Zawołał wyrwany z zamyślenia mężczyzna i po chwili znalazł się tuż obok niej.
- Nie, nic, dziękuję. Odrzekła dziewczyna i pospiesznie podniosła się z ziemi.
- Na pewno nic się pani nie stało? Powtórzył dla pewności.
- Nie, nie. Dziękuję. Wszystko w porządku. Odparła i każde z nich podążyło w swoim kierunku.
Po kilku krokach dziewczyna zatrzymała się, otrzepała płaszczyk z brudu i odetchnęła z ulgą, gdy zobaczyła, że legginsy nie ucierpiały po zderzeniu z chodnikiem. Na pierwszy rzut oka, ręce i kolana były całe. Złamań nie odnotowano.

To niestety nie cytat z książki, a fakt z życia. Fakt z życia dziewczyny, którą bardzo dobrze znam. Mało tego. Wy również...
Do tej pory myślałam, że tylko wysokie buty stanowią zagrożenie dla życia kobiety, ale po małym wypadku, który miał miejsce w poniedziałek rano, zmieniłam zdanie. Jestem doskonałym przykładem na to, że na równej (ok, prawie, ale w tym przypadku nie miało to znaczenia), niepokrytej szronem, śniegiem, czy lodem powierzchni, można rąbnąć o ziemię, mając na nogach buty na płaskiej (tak, tak - nie ściemniam!) podeszwie. Z pozoru najbezpieczniejsze, sztywne obuwie, zrównało mnie do swojego poziomu. Całe szczęście skończyło się na potłuczeniach, obolałych kościach i kilku siniakach. Wspomniane buty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach, ale po tym zdarzeniu, chyba szybciej wylądują na śmietniku niż planowałam, zwłaszcza, że to nie pierwszy raz, kiedy plączą moje nogi. Poprzednim razem cudem wyszłam z autobusu, ale to już zupełnie inna historia... ;)

Nie popełniajcie moich błędów i uważajcie na siebie! Cześć! :)

fot. Mic

sukienka - river island (sh), ramoneska - mango, kapelusz - mohito, buty - nn

19 komentarzy:

  1. Wow, piękna sukienka, uwielbiam panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukienka, aż dziw bierze że znalazłaś ją w sh. Bardzo fajny zestaw, sukienka gra pierwsze skrzypce i tak być powinno. Super!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei nie jestem ani trochę zaskoczona faktem, iż tę sukienkę znalazłaś w sh :) Powód? Większość moich ulubionych ciuchów stamtąd pochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest numerem jeden tej stylizacji! Niesamowite co można znaleźć w sh :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka boska ;) uważaj na siebie;)
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! wszystko świetnie dobrane-bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna jest ta sukienka :) Bardzo mi się podoba całość

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba mają zupełnie płaską podeszwę, bez protektora (miałam bardzo podobne), a na takich można elegancko wywinąć orła :) choć mimo wszystko ładne są
    uważaj na siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziewczyny :) Sukienka szybko stała się moją ulubioną! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba takie połaczenie dziewczęco-rockowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty so ok, ale czeba zawiązywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten luksus zabrakło czasu :P
      A tak serio, to były zawiązane, ale niestarannie i nie do końca, ups! :)

      Usuń
  12. Cudowna sukienka! Drapieżna, ale dziewczęca :D i świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka przyciąga spojrzenia , a później widać resztę stroju, który idealnie do siebie pasuje :)

    http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń