poniedziałek, 18 listopada 2013

Strój dnia // Like a prayer

Ostatnie dwa tygodnie nie sprzyjały zdjęciom i blogowaniu, ale w następnym tygodniu powinno być już trochę lepiej :) A żeby nie było, że znowu uciekłam po chichu, to dodaję kilka fotek, które udało się zrobić wczoraj. Czerwone szpilki przez długi czas leżały schowane na dnie szafy, ale, że znowu mam fazę na ten kolor, to od kilkunastu dni mam je pod ręką ;) I mimo, że długo ich nie zakładałam, to nadal są to jedne z moich ulubionych butów :)
Gorsecik natomiast przeszedł mały tuning i za pomocą srebrnych stożków, zaostrzyłam nieco jego wygląd. W tej wersji zdecydowanie lepiej wygląda i bardziej do mnie pasuje. Teraz na odpicowanie czeka kurtka jeansowa, ale pewnie trochę czasu minie zanim zbiorę odpowiednie materiały i zabiorę się za przeróbki ;)

Hey!

fot. Mic

gorset, kurtka jeansowa - sh, spódnica - zara, buty - allegro, rajstopy - fiore.pl, biżuteria - glitter, h&m

15 komentarzy:

  1. WOW! ^^
    Rockowa stylizacja w najlepszym wydaniu!!!
    Uwielbiam tego typu gorsety, niestety jakoś nie mogę się zabrać za przerobienie tych, które udało mi się kilka miesięcy temu wygrzebać w sh... Ale kiedy tak patrzę z zachwytem na Twój bralet to niewykluczone, że wreszcie wezmę się do roboty :P
    BTW, połączenie takiego gorsetu z pokaźnym naszyjnikiem-krzyżem jest świetne i niesamowicie kojarzy mi się z rockowymi wokalistkami z lat 80'tych <3
    ...no to się rozpisałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kojarzą się podobnie :D ale tutaj głównie przyszła mi na myśl Madonna :D
      A co do gorsetów, to zabieraj się szybciutko za przeróbki :D Chcę je zobaczyć w Twoich stylizacjach ♥♥♥

      Usuń
  2. Gorset nabrał charakteru dzięki Twoim przeróbkom:) Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką spódnicę, taki gorset, takie rajstopy i takie szpilki, ale nie wpadłam na to, żeby je tak genialnie zestawić. :)

    Pozdrawiam

    Marika, stała czytelniczka (pamiętasz mnie pewnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Marika, oczywiście, że pamiętam :) Cieszę się, że nadal zaglądasz na mojego bloga :* :* Śmiało wskakuj w podobny zestaw :D

      Usuń
  4. Fajny, rockowy zestaw, pasuje do Twojej urody :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, dziękuję!! :)

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz, na prawdę podoba mi się ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bosze, jak ja nie lubię moherów :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.modacafe.pl/moda/tydzien-na-blogach-19-40064.html

    Twoja stylizacja znalazła się w "zacnym" gronie lipnych stylizacji na pewnym portalu.

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! Wyglądasz tak, jak uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń