wtorek, 1 października 2013

Strój dnia // Total black look

Cześć,

Natury chyba jednak nie da się oszukać. Przez wiele lat nie uznawałam żadnego innego koloru oprócz czarnego. Czarne dzwony, powyciągane, wielkie swetry, skórzane płaszcze i oczywiście glany. Tak wyglądał jeden z moich codziennych zestawów. Nudy! Nudy! I jeszcze raz nudy! Ale w takim stroju czułam się dobrze i kolory nie były mi potrzebne do szczęścia. Z upływem czasu styl trochę ewoluował, ale nie na tyle by z mrocznej dziewuchy nie pozostało nic. Pozostało i to bardzo dużo, głównie jednak uwielbienie do czerni. Ostatnio coraz częściej sięgam tylko po ten kolor, ale całe szczęście dzwony zastąpiły woskowane rurki, a glany wymieniłam na troszkę bardziej kobiece obuwie :D Troszkę, bo wielkie buciory nadal uwielbiam :D

Trzymajcie się! Hej!

fot. Mic

spodnie, ramoneska - mango, bokserka - cubus (sh), płaszcz - stradivarius, torba - zara, buty - bianco, czapka - bik bok (sh)

6 komentarzy:

  1. Jak już pisałam na szafie - stylizacja genialna !! :) uwielbiam czerń <3 czapa nadaje charakteru ;)
    może Obserwujemy ? :) zapraszam do siebie, będzie mi miło,jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerń, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ekstra, uwielbiam czerń i sama chętnie bym wskoczyła w taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny :) Cieszę się, że zestaw przypadł Wam do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Dziewczynami wyżej! Super połączenie!

    OdpowiedzUsuń