niedziela, 6 października 2013

Strój dnia // Look of the weekend

Hello :)

Pamiętacie jak pisałam Wam, że mam najlepszą przyjaciółkę na świecie? :)
Nic się od tamtego czasu nie zmieniło, a każde spotkanie tylko to potwierdza.
Wczoraj, po dłuższej przerwie, w końcu miałyśmy okazję spotkać się i jak zwykle obie wróciłyśmy do domów naładowane pozytywną energią! Moje podcięte wcześniej skrzydełka, znowu zaczęły odrastać, a dzisiaj nawet odbiłam się od ziemi i zamierzam przyczepić się (żeby nie napisać powiesić :P) do jakiejś gałązki i troszeczkę sobie podyndać, radośnie wymachując nogami :P Dawno tak dobrze się nie czułam, a teraz będzie już tylko lepiej :) Dziękuję Missi, że jesteś, a każdemu i każdej z Was, życzę tak wspaniałej i prawdziwej przyjaźni :)

fot. Missi

ramoneska - mango, koszula - topshop (sh), rajstopy - fiore.pl, buty - deichmann, torba - zara


7 komentarzy:

  1. dla mnie genialny look - wszystko super dopasowane, rockowy klimat na najwyższym poziomie! super buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dzięki kochana :) bardzo miło mi to czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że i ja mam najlepszą przyjaciółkę na świecie! :D :*

    P.S. http://3.bp.blogspot.com/-r03QCBUtCEA/UlGDlrWEbiI/AAAAAAAAFZg/uWIAVpfpJDg/s1600/197c.jpg <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń