sobota, 21 września 2013

Strój dnia // 21.09

Cześć :)

Dzisiaj, po raz pierwszy od wielu dni, nadszedł taki, który mógłby się nie kończyć. I nie, nie dlatego, że wydarzyło się coś niesamowitego, czy wartego uwagi, ale pomimo stresu, który przywarł do mnie jak rdza do stali, poczułam dobrą aurę. Nie ma to jak usłyszeć miłe słowo, czy przeczytać kilka wesołych i ciepłych słów. Nie ma to jak otaczać się przyjaciółmi i czuć, że są blisko, kiedy są najbardziej potrzebni. Zawsze miałam wrażenie, że mam szczęście do ludzi i gdyby naprawdę się nad tym zastanowić, to faktycznie tak jest. Niektóre znajomości trwają krócej, inne dłużej, ale każda poznana przeze mnie osoba zostawiła w moim życiu swój ślad. O wielu będę wypowiadała się ciepło, innych nie zapomnę nigdy. Od każdego czegoś się nauczyłam, dzięki niektórym wiele w sobie zmieniłam. Wiele znajomości za mną, ale wiele też przede mną. Nigdy nie wiadomo kogo spotkamy jutro, kto tylko spojrzy i pójdzie swoją drogą, kto obdarzy nas uśmiechem, kto zatrzyma się i przywita. Zawsze jednak będę pamiętać o tych, którzy byli mi bliscy, ale nie zawsze starczyło czasu czy odwagi aby o tym powiedzieć. Tego jeszcze muszę się nauczyć...

fot. Daro

kurtka, torebka - sh, t-shirt - river island, spódnica - zara, buty - mohito


7 komentarzy:

  1. Fantastyczna kopertówka i bluzka. Fajnie, że piszesz posty częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, wyglądasz niesamowicie :) zakochałam się w kurteczce i kopertówce :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń