czwartek, 5 września 2013

#Outfit // I Love NY

Hello :)

Nadchodzę z kolejnym zestawem :) Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją, ostatnio, ulubioną spódnicę. Ok, jedną z dwóch, bo tę z poprzednich zdjęć lubię tak samo :D
Długość spódnicy jest raczej mało lubiana przez kobiety (tak przynajmniej wynika z moich obserwacji i opinii, które udało mi się usłyszeć/przeczytać), ale "nie taki diabeł straszny jak go malują".
Fakt, z płaskimi butami prezentuje się trochę gorzej, ale ze szpilkami tworzy duet idealny. Mam na nią wiele pomysłów i na pewno jeszcze nie raz zobaczycie ją na blogu :)
Chcecie? :)

fot. Mic

ramoneska - mango, spódnica - river island, torebka - zara, top - szafa.pl, szpilki - dune

23 komentarze:

  1. Fantastyczna spodnica!Midi jest moim numerem jeden na jesien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetny zestaw, bardzo w moim stylu! mam podobną spodnicę i tez ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, ja nie bardzo lubię sie z midi, ale ze względu na moje nabite łydki :)Dziewczynom z długimi i szczupłymi nogami pasuje.
    PS. Fajnie Cię widzieć po przerwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw i prześliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na pogodę za oknem zamarzła bym w te bluzeczce :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło było :) mnie w tej lekkiej ramonesce było za gorąco, zwłaszcza na słońcu :)

      Usuń
  6. Uwielbiam połączenie bieli, czerwieni i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz wspaniale. Zazdroszczę ci takich pięknych włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie je tego dnia potargałam :D ale dziękuję :*

      Usuń
  8. very nice look! love your skirt so much!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem jedną z niewielu, które uwielbiają ten krój i tę długość spódnicy.
    Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo elegancko a jednoczesnie z pazurem! spodnica fajna, na pewno mozna ja uzyc jeszcze w niejednym ciekawym zestawie, z checia zobacze Twoje propozycje. Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam! zapraszam rowniez do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń