niedziela, 1 września 2013

#Outfit // Comeback

Hey, hi, hello! :)

Niektórzy budzą się z zimowego snu, a ja ocknęłam się z letniego ;)
Sporo czasu minęło od ostatniego zestawu na blogu. Splot różnych wydarzeń sprawił, że blog spadł na dalszy plan i im dłużej nic nie publikowałam, tym motywacji było coraz mniej. Prawdę mówiąc przez długi okres nie śledziłam nawet tego co działo się w blogosferze. Zapewne wiele mnie ominęło, ale nigdy nie jest za późno aby to nadrobić. Tak samo nigdy nie jest za późno na powrót i kontynuację tego co sprawiało wiele radości, prawda? :) A prowadzenie bloga niewątpliwie zawsze należało do przyjemności. Nawet częste błaganie i złość, która towarzyszyła podczas prób namówienia kogoś na zrobienie kilku fotek (bywało, że miałam z tym problemy), na dłuższą metę nie powodowało zniechęcenia. 
Wybaczcie, że zniknęłam bez słowa, ale nie było to moim zamiarem i nie miałam tego w planach. Mam jednak nadzieję, że nadal będzie tu chętnie zaglądać, jak było do tej pory :)
Przy okazji bardzo chciałam podziękować za wsparcie i ciepłe słowa, które przez ten czas od Was otrzymywałam. To bardzo miłe i nie ukrywam, że przyczyniło się do szybszego powrotu :) Co prawda zastanawiałam się czy jest sens wracać, bo przecież nic odkrywczego Wam nie pokazuję, ale prawda jest taka, że nie taki był cel prowadzenia tego bloga. Zawsze chciałam pokazać Wam mój codzienny strój i przy takiej formie pozostaniemy. Postanowiłam więc spiąć co trzeba i jestem :) Mam nadzieję, że więcej tak długiej przerwy nie będzie :) A gdybym znowu nawaliła, proszę o porządnego klapsa :D Auuu...ć ;)

fot. Mic

koszula - sh, spódnica - river island, kapelusz, torba - zara, buty - bianco

12 komentarzy:

  1. No w końcu jest post! Mam nadzieję, że teraz będą już regularnie? :D
    Wyglądasz świetnie ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. miło widzieć cię z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest absolutnie cudowna! A w sumie i tak wskoczyłabym chętnie w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że wróciłaś! Zaglądałam tu do ciebie często! Uwielbiam Twój styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna spódnica i super kapelusz! <3

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo czasu Ciebie nie było. Fajnie, że wróciłaś.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze buty i ten kapelusz :) swietnie!

    OdpowiedzUsuń