czwartek, 21 marca 2013

Wyprzedaż szafy

Nieaktualne :D

7 komentarzy:

  1. Ty na prawdę za siebie nie możesz. Ile kurcze można czekać na normalnego posta?! Tolerowałam to bo zawsze były porządne z fajnymi zdjęciami, dopracowane w każdym szczególe. A teraz? Kilka linijek tekstu i blog z bańki na kolejny miesiąc- aż do następnej notki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer lub Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się takimi komentarzami
    Nie myślałaś nigdy o założeniu wideo bloga na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie przejmuję się, aczkolwiek Anonimowy ma rację :) Może trzeba mnie trochę zbesztać abym powróciła do blogowania :) Nie sądziłam, że komuś może tak zależeć na nowych postach, co jest miłe :)

      A co do drugiej części, to owszem, myślałam :) ale nic nie obiecuję, bo nie chcę rzucać słów na wiatr :)

      Usuń
  4. Wracaj do blogowania! Robisz to cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że już niedługo... :) :*

      Usuń
  5. Zapraszamy do największego sklepu z odzieżą nową i używaną na Allegro

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6583632
    W ciągłej sprzedaży ok 8-10 tyś. ubranek

    Mam nieskrywaną przyjemność ogłosić Państwu pierwszą, tak dużą promocję dla klientów IceCubeAndRose!

    Od soboty, od godziny 00:00:00 do poniedziałku do godziny 23:59:59 będzie trwał "WEEKEND RABATÓW!" na zakupy w IceCubeAndRose.

    Można zyskać nawet do 60% rabatu na zakupione ubranka!

    Serdecznie zapraszam na zakupy podczas "WEEKENDU RABATÓW!" tylko w IceCubeAndRose!

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie "O Mnie" użytkownika Allegro.pl IceCubeAndRose:

    allegro.pl/my_page.php?uid=6583632

    oraz, na prośbę klientów, pocztą email







    Pozdrawiam gorąco,


    icecubeandrose@wp.pl

    OdpowiedzUsuń