czwartek, 10 stycznia 2013

Don't look back, look into the future

Witajcie w Nowym Roku! :)

Trochę mnie nie było, ale ostatnio komputer spadł na dalszy plan i zdjęcia na bloga wybierałam na raty. Długo też czekałam na realizację poniższych zdjęć, ale w końcu się udało :)
Zastanawiałam się czy nie przepłacę tej "sesji" zdrowiem, ale jednak potwierdziło się przysłowie, że "złego diabli nie biorą" :P
Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu i chociaż trochę wynagrodzę Wam przerwę na blogu :)

Pozdrawiam i do następnego! :)

fot. Mic

ramoneska - h&m, sukienka dunnes, rajstopy - fiore, buty - deezee


18 komentarzy:

  1. Oszałamiająco wyglądasz! I w dodatku miejsce sesji - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. *_______________________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  3. glam rock w najlepszej okazałości, świetnie wyglądasz, pasuje do Ciebie to ubranie, podkreśla twoje zalety

    OdpowiedzUsuń
  4. ale seksownie wyglądasz! ostro i z pazurem ale jednocześnie kobieco - tak jak lubię! poza tym świetne miejsce na fotki i super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! A sklep firmowy (chyba nawet producencki) fiore odwiedzałam zawsze w drodze do ortodonty i nigdy nie wychodziłam z pustymi rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bez wątpienia zajebistą figurę. Uwielbiam te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz fantastycznie i jeszcze te zdjęcia! perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i rewelacyjna stylizacja <3 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka! ♥
    Zdjęcia mają fajny klimat ♥ te samochody ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne zdjęcia! boską masz sukienkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka z H&M kupowana niedawno ? bo szukam takiej,narazie bezskutecznie ;)

    brightlikesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. love the outfit!!
    maybe you would like to follow each other ?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  14. i kolejne cudowne buty, uwielbiam ćwieki

    OdpowiedzUsuń