środa, 12 grudnia 2012

The perfect coat

Cześć :)

Nie zamierzałam w tym sezonie kupować płaszcza, ale jak tylko na stronie P&B dostrzegłam ten, który możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach, nie miałam wątpliwości, że będzie mój. Śmiało więc mogę napisać, że istnieje coś takiego jak "miłość od pierwszego wejrzenia" :D Połączenie panterki i skórzanych rękawów to jak dla mnie (zwłaszcza w tym przypadku) trafny wybór :)
Szkoda, że płaszcz nie nadaje się na mroźną zimę, ale póki co w Warszawie wielkich mrozów nie ma i takie okrycie w zupełności mi wystarcza :)

Do następnego!

 fot. Daro

płaszcz - Pull&Bear, sweter - h&m (sh), spodnie - tally weijl (sh), buty - h&m, kapelusz - zara, zegarek - Albatross (allegro)

11 komentarzy:

  1. świetna stylizacja , bardzo mi się podoba ;)
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cool hat and jacket. Great look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, rzeczywiście płaszczyk cudowny, a o "miłości od pierwszego wejrzenia" do ubrań przekonałam się już dawno i jest to piękne zjawisko! Co do stylizacji to mi się marzy podobny płaszczyk, ale z zary... pewnie kojarzysz ten wełniany z skórzanymi rękawami :)
    Wyglądasz prześlicznie! A czerwone szminki i kapelusze idealnie pasują do Twojego typu urody! Poza tym strasznie zazdroszczę Ci włosów. Mi do uzyskania takiej długości potrzeba jeszcze kilku lat i znając życie i tak zetnę...
    Jestem Tobą oczarowana i z przyjemnością będę tutaj wracała po więcej postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszcz idealny!! świetny styl :)

    obserwuje!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kapelusz i płaszcz :)

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale Ci się nie dziwię, że się połasiłaś na ten płaszcz :D mnie też się podoba, tak samo kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny płaszcz!
    wyglądasz rewelacyjnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Milion razy tak! Boski jest ten płaszcz. I kapelusz. Idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja bardzo w moim guście :* może poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz wspaniale, rewelacyjnie, cudownie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń