niedziela, 16 grudnia 2012

One side in black and the other not

Cześć :)

Koszulę, którą mam dzisiaj na zdjęciach, miałam zamiar połączyć ze skórzaną spódnicą, którą chciałam ozdobić złotymi stożki, ale do dzisiaj takiej nie kupiłam, więc poszłam na łatwiznę i połączyłam ją z welurową spódniczką :) Elementem, który dopełnia zestaw, są bez wątpienia rajstopy imitujące zakolanówki :) Fajny pomysł, prawda? :)

fot. Mic

futerko - bershka, koszula i spódnica - sh, rajstopy - fiore.com.pl, buty - bianco, czapka i pasek - sh


16 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa koszula. całość wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz - fajna ta koszula taka fikuśna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałą sylwetkę zrobiłaś :) Koszula jest bardzo fajna .

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! obłędna koszula :) marzenie wprost...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł- też takie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh, torebka i czapka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula jest fenomenalna. i włąsnie za to kocham second handy! Sama od niedawna prowadze bloga modowego z wideo stylizacjami i o moim poglądzie na modowy świat. Zapraszam :) sandixys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałą masz koszulę!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! :) koszula cudowna *.* niby elegancko, ale wygodnie i stylowo :)

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula jest swietna super styl x

    OdpowiedzUsuń