sobota, 22 grudnia 2012

Mrrraauuu...

Cześć,

Nie spędzam ostatnio za wiele czasu przed komputerem i mimo, że zdjęcia na dysku mam od kilku dni, dopiero dzisiaj mam możliwość wrzucić je na bloga.

Od długiego czasu szukałam ładnych, panterkowych legginsów.
Te, które mam dzisiaj na nogach wpadły w moje ręce przez przypadek, gdy poszłam do H&M po skórzaną spódniczkę. Może nie są najlepsze, ale została ostatnia para i to jeszcze na wyprzedaży, więc szkoda było nie skorzystać z okazji :)
Na wierzch zarzuciłam włochatą kamizelkę, która jeszcze kilka dni temu była kurtką :)
Kto mnie śledzi na facebooku, mógł zobaczyć zdjęcia "przed" i "po" :)

Pozdrawiam Was bardzo ciepło i do następnego! :)
Miłego wieczoru! Pa! :)

fot. mama
ramoneska, tunika, legginsy - h&m, kamizelka - no name + diy, buty - allegro, torba - zara, czapka - sh

22 komentarze:

  1. zestaw przypadł mi do gustu, w 100% jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super legginsy : ) Kiedy kupowałaś ?
    www.mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw :) widzialam swietne legginsy w panterke w New Yorkerze, wiec mozesz poszukac tam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, sprawdzę :) świetne były też w New Looku :)

      Usuń
  4. Ale jesteś piękna i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe :) :*

      Usuń
  5. Legginsy fajnie, nie masz co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizela i legginsy rewelacja! :)
    Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Saw you on Lookbook! I really like your fur vest and leopard tights! :) That red lipstick suits you so much!

    Hope you can visit my blog and follow back if you want =)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Zakochałam się w kamizelce! wiesz może gdzie znajdę coś podobnego? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. w tej chwili nie przychodzi mi nic do głowy, ponieważ nie rozglądałam się za podobnymi ubraniami w sklepach :(

      Usuń
    2. Szybko wracam uzupełnić wiadomość :D
      Właśnie trafiłam na podobną kamizelkę na romwe.com
      Proszę, masz linka: http://www.romwe.com/brief-black-faux-fur-gilet-p-15001.html

      I wiem, że topshop ma białą w swojej ofercie :)

      Usuń
    3. Dziękuje za odpowiedź ale jednak wolałabym coś w Twoim stylu czyli taką włochatą :) będę szukać, może w sh znajdę coś podobnego. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

      Usuń
  9. Dziękuję Wam bardzo za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaa kocham twój styl !
    www.flowingg.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, masz genialny styl. Obserwuję! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń