niedziela, 9 grudnia 2012

Kilka nowości

Cześć,

Miał być dzisiaj post z nowym zestawem, ale mecz pokrzyżował wypad na zdjęcia.
Żeby nie robić zbyt długiej przerwy na blogu, wstawiam kilka zdjęć z nowymi zdobyczami. Większa część jest już od dłuższego czasu w mojej szafie, ale do tej pory nie miałam okazji Wam pokazać :)
Oprócz rękawiczek, wszystko dorwałam z kodami lub kuponami promocyjnymi.
Kilku rzeczy nie wstawiam, a o dwóch zapomniałam, więc może jutro uzupełnię post o nowe zdjęcia :)

Torebka - Pull&Bear

rękawiczki - Zara

kapelusz - Zara

Płaszcz - Pull&Bear, walizka - Mohito

czapka - sh

legginsy ze złotymi dżetami - New Look

buty x2 - H&M (jedną parę przerabiam :D)

płaszcz o kroju ramoneski - B.Young (sh) 
jest o 3 rozmiary za duży, ale wygląda jak oversize :)

15 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny kapelusz opleciony grubym łancuszkiem chodzi za mną już od dłuższego czasu, niesamowicie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest super! ale najbardziej pro są rękawiczki i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rękawiczki i płaszcz w panterkę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne łupy! Myślę sobie, czy może samej nie zrobić takich rękawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w planie zrobić, ale że nie miałam nawet takich zwykłych rękawiczek, to poszłam na łatwiznę i kupiłam :D ale może zrobię ze srebrnymi stożkami :)

      Usuń
  6. GENIALNE RZECZY!!!
    zapraszam na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawiczki, walizka i płaszcz- świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy :)
    najbardziej podoba mi się kapelusz z zary :) rękawiczki też są niezłe, ale ich cena jest dla mnie nie do zaakceptowania ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena do niskich nie należy, ale pamiętam jak 2-3 lata temu nie kupiłam długich rękawiczek z dżetami z H&M i do dzisiaj żałuję. Stwierdziłam, że drugi raz nie popełnię tego błędu :D Myślałam, że może poczekam do wyprzedaży, ale nie wytrzymałam :D

      Usuń
  9. oo kapelusz i rękwiczki to moi faworyci :)


    super blog, obserwuję i zapraszam do siebie: szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń