wtorek, 4 grudnia 2012

Boyfriend jeans

Cześć :)

Długo szukałam spodni w stylu boyfriend jeans. Znalazłam kilka interesujących mnie modeli w sklepach, ale stwierdziłam, że wolę poszukać w sh i ewentualnie przerobić.
Nie pomyliłam się, znalazłam. Pojawił się tylko jeden mały problem - żal mi je "niszczyć" :)
Podejrzewam jednak, że kiedy nacieszę się ich obecnym stanem, złapię za nożyczki i dorobię kilka dziur... :)

Zestaw niezobowiązujący i bardzo wygodny :)

fot. Daro

ramoneska - h&m, bluzka i spodnie - sh, buty - bianco

23 komentarze:

  1. ja także swoje idealne boyfriendy znalazłam w secondhandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! Bardzo mi się podoba. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! Trzeba umieć ciekawie połączyć te spodnie i udało Ci się to.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja swoje boyfriendy właśnie zamierzam sprzedać, jakoś nie czuję się w tym stylu, chociaż u Ciebie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz świetnie wyglądają, a po ciachaniu będą jeszcze lepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw, genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi!
    Found your blog on Chicisimo!
    Great style! I'm your new follower
    x

    www.dreamingofmanderley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny look :) Spodnie sa wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nadal szukam idealnych boyfriendow i chyba zrobie tak jak Ty- poszukam w sh :) kupilas je na dziale damskim czy meskim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) Ja kupiłam na dziale damskim, ale okazały się męskie :D

      Usuń
  10. świetne spodnie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te spodnie!!
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. boyfriendy sa genialne! http://mekstyle.blogspot.com/ zapraszamy! ♥ obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam na Twojego bloga z Wizażu i bardzo mi się podoba! <3
    Zauważyłam, że wiele fajnych ubrań masz z sh, możesz zdradzić do jakich najczęściej chodzisz (bo chyba jesteś z Warszawy ;) )? Ja zarzuciła na jakiś czas kupowanie w sh, bo moje 3 ulubione bardzo mnie ostatnio rozczarowują.. także szukam nowych tropów w tym temacie :)
    Pozdrawiam i życze dalszych udanych łówów :D
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja, bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie definitywnie rządzą :D

    OdpowiedzUsuń