piątek, 23 listopada 2012

Fall doesn't have to be bad

Cześć,

Nie przepadam za warstwami i ubieraniem się na tzw. cebulkę. Zdecydowanie wyznaję zasadę, że im mniej tym lepiej (i wygodniej) :D Tym razem jednak do standardowego stroju dodałam poncho, które urozmaiciło zestaw.
Kapelusz, to do dosyć nowy zakup, ale pewnie jeszcze wiele razy będziecie mogli zobaczyć go na blogu, bo pasuje naprawdę do wielu rzeczy i jest aktualnie jednym z moich ulubionych nakryć głowy :)

fot. Daro

poncho - h&m, legginsy - terranova, buty - deichmann, torba,kapelusz - zara, szalik - sh


36 komentarzy:

  1. Bosko wygladasz! Uwielbiam zarowno poncza jak i kapelusze, wiec tym bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię swetrów czy tam ponczów(?) tego typu,ale ten mi się podoba! W ogóle zestaw na plus :)
    ♥ pozdrawiam Andżelika!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Bardzo fajne połączenie kolorów.
    A poza tym masz cudowne te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. The fall ain't bad at all with this cool outfit, Irja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiesz jak bardzo podoba mi się Twój zestaw...jest cudowny! patrzę i patrzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kapelusze, a Twój jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  7. to poncho wygląda fantastycznie, nie wpadłabym na to, by z jednej strony je wciągnąć a dzięki temu prześlicznie się układa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie genialny zestaw :slina:

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie . Bardzo mi się podoba połączenie ! ;)

    obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość idealna jak dla mnie :) Uwielbiam takie połączenia, a kapelusz- wzdycham!

    Pozdrawiam
    Roksana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw, wręcz idealny, nie ma sie do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie pomysłowo, mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się rockowy wydźwięk tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również wyznaję zasadę, że im mniej, tym lepiej :) Aż drżę na samą myśl, że już zima nadchodzi dużymi krokami i trzeba będzie jednak przeprosić się z warstwowym ubieraniem się, grubymi płaszczami i kurtkami :(
    Świetna stylizacja! Spodnie i kapelusz najlepsze! <3

    Pozdrawiam i obserwuję,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet zimą nie zakładam wiele na siebie :D Do oporu chodzę w ramonesce czy lekkim płaszczyku, a jak już trzeba coś cieplejszego, to na t-shirt narzucam futerko :D
      Ale mnie jest zawsze gorąco :D :D

      Usuń
  15. Baaardzo, bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. You look amazing. I love those leggins.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam napisać, że urzekł mnie kapelusz, ale prawda jest taka, że urzekła mnie całość. Świetnie to wszystko razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hi gorgeous!
    what a lovely combination!
    I loved the total outfit!!!
    I'm following you via gfc now, would you like to follow me back?
    thank you
    kisses
    htttp://styleglaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyżby inspiracja zaczerpnięta z "seams for a desire" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) na te dziewczyne trafilam niedawno :) ale jej propozycje z kapeluszem bardzo mi sie podobaja :)

      Usuń
  20. I've found your blog on Chicisimo! Love your style! I'm your new follower from Italy, would you like to follow each other via bloglovin, gfc and fb? Kisses, Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czy pończo jest z aktualnej kolekcji ? :)

    OdpowiedzUsuń