sobota, 3 listopada 2012

Chasing Dreams

Cześć :)

Osoby, które śledzą mojego bloga od początku, czy te, które znają mnie osobiście, wiedzą, że motyw flagi USA jest mi bardzo bliski i wielbię go od lat :D
Kiedyś chcąc kupić jakieś dodatki do domu, musiałam szperać na ebayu, ewentualnie liczyć na łut szczęścia, który nie powiem - dopisywał, ponieważ udało mi się znaleźć kilka perełek.
Teraz wiele rzeczy jest na wyciągnięcie ręki (z czego oczywiście bardzo się cieszę), ale zakupy nie cieszą tak bardzo jak kiedyś.

Spodnie, które mam na sobie dostałam na urodziny i w końcu mają swoją premierę na blogu, mimo, że minął  już prawie rok odkąd je posiadam. Czasami chyba zbyt długo dojrzewam do pewnych ubrań, bo to już nie pierwszy przypadek kiedy coś kupuję (czy dostaję) i zanim to założę mija naprawdę wiele miesięcy :)
Spodnie na tyle przykuwają uwagę, że postanowiłam nie szaleć z resztą :) Jeansowa koszula z ćwiekami na kołnierzyku wydała mi się najlepszą opcją :)

A tak na koniec przyznam Wam się, że aktualnie robię wielkie porządki w szafie i pozbywam się rzeczy których nigdy nie założyłam lub takich, które leżą zapomniane... To dla mnie wielki krok, bo na ogół ciężko mi się rozstać z ubraniami :D
Dostrzegam jednak same plusy. Po pierwsze luz na wieszakach, ale po drugie miejsce na nowe zdobycze :D (tym razem jednak przemyślane - taki przynajmniej mam plan) :D

fot. Daro

spodnie - new yorker, koszula - denim co (sh), buty - bianco, bransoletki - h&m, kappahl, kapelusz - sh

21 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, chociaz fakt, ze ostatnio sporo tych flagowych motywow w sklepach. Koszula zdecydowanie ciekawiej wyglada zawiazana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie przepadam za motywem flagi to muszę przyznać, że spodnie z tą koszulą wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w czerwonej szmince wyglądasz bardzo ładnie. ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak zawsze.Masz idealne nogi do takich spodnie .Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem to, ja wielbie flagę brytyjską (w ogóle wielbie Brytanię). Trudno jest ubrac się w ten motyw, żeby nie być posądzona o bezmyslne podążanie za trendami, a jak to przestanie być trendy - o bycie niemodną. Opcja druga - nosić to, co nam się podoba i mieć gdzieś, czy to modne, czy nie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam te leginsy i powiem szczerze, że nie mam pomysłu jak je nosić, ale z tą koszulą nawet fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie , sama osobiście uwielbiam jeansowe koszule :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  8. musisz koniecznie dać znać kiedy ta wyprzedaż Twoja rusza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz. Kapelutek jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. outfit bardzo fajny, podoba mi się : )
    co do porządków w szafie... ja swoje robię już dobre parę lat i wszystko zmierza w dobrym kierunku, jednak nie dotarłam jeszcze do mety- planuję do niej dotrzeć do końca tego roku, bo świąteczne wyprzedaże zbliżają się , tak samo jak wypłata <3
    sądzę, że Ty także za 1 razem nie osiągniesz swojego celu, tak się nie da- zawsze, ale to zawsze coś staje na przeszkodzie!
    jednak trzymam kciuki i życzę powodzenia w generalnym czyszczeniu szafy : )

    dodaję Twój blog do obserwowanych, czekam na więcej i...
    powiedzmy, że zapraszam do siebie : )
    http://madamemarshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super, na luzie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwsze to super zdjęcia :)
    po drugie to super outfit :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. PO prostu brakuje mi słów... - jest jak zwykle idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam pięknie :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny masz kapelusz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyw flagi bardzo przykuwa uwagę. Świetnie go zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Twoje stylizacje!
    ja juz znalazlam Twojego bloga dawno temu i lubie na fb jak jeszcze nie mialam swojego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa.. bardzo miło :) Dziękuję :*:*

      Usuń
  18. cool !

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń