środa, 14 listopada 2012

Blue leopard print

Cześć :)

W końcu zabrałam się za zdjęcia, które kilka dni leżały na dysku. Zabrakło mi chyba motywacji, ale już mam wszystko pod kontrolą :)
Ubrania z baskinką nie zrobiły na mnie większego wrażenia, właściwie to ciągle przechodziłam obok tego trendu obojętnie, ale kiedy znalazłam sukienkę (niech Was zdjęcia nie zmylą) stwierdziłam czemu nie, może coś wykombinuję... I tak zrobiłam, ale sukienkę przerobiłam na spódnicę :)
Sukienka niestety jest na mnie za duża, więc albo puszczę ją w świat, albo zmniejszę i na stałe przerobię na spódnicę.

To jednak nie koniec mojej przygody z ubraniami z baskinką. Udało mi się dorwać skórzaną bluzeczkę i śmiało mogę powiedzieć, że to jest to, co lubię :)
Pewnie niebawem pojawi się na blogu :)

fot. Daro

Ramoneska - h&m, sukienka - h&M (sh), koszula no name (sh), buty - deezee

15 komentarzy:

  1. I just discover your blog on Chictopia and I really love it! I love oyur shirt, skirt and shoes!
    Following you on GFC!

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś prześliczna !!! i wyglądasz przesłodko i taki też masz styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie z panterką :>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, chętnie sama bym w niego wskoczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, koszula i buty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz,uwielbiam Twój styl
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  7. rockowo jak zwykle - świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja.
    Najbardziej podoba mi się sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie <3
    Jak zwykle zresztą!
    Buciki - i <3 it!

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest przecudna! <3
    jesli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ćwieki, buty są boskie
    Pozdrawiam LaFaMi

    OdpowiedzUsuń
  12. taką baskinkę to sama bym chętnie ubrała, choć również za tym trendem nie przepadam. jestem za tym, żebyś trwale przerobiła tą sukienkę na spódniczkę, pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, uwielbiamy twój styl oraz notki. Będziemy tutaj zaglądać bardzo często. Jeżeli masz ochotę to zajrzyj do nas. www.lurienandkaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń