wtorek, 9 października 2012

The touch of fall has reached us again

Cześć :)

Chyba niepotrzebnie cieszyłam się publicznie, że temperatura na zewnątrz jest dla mnie łaskawa :D
Co prawda nie trzęsę się z zimna, ale zdecydowałam się wyciągnąć ramoneskę z szafy. Nie sądziłam, że nastąpi to tak szybko (w odniesieniu do mojego poprzedniego wpisu), ale takie uroki naszego klimatu :)

Cieszę się, że styl rockowy nie potrzebuje wielkiej oprawy.
Wystarczą jeansy, koszula w paski, skórzana kurtka, czapka, trochę dodatków i zestaw gotowy :)

Miłego dnia! :)

fot. Mic

ramoneska - h&m, koszula - only (sh), spodnie - tally weijl (sh), buty - bianco, czapka - bik bok (sh), biżuteria - glitter,  h&m, kappahl

13 komentarzy:

  1. Świetna koszula!
    Poza tym bardzo podobają mi się zdjęcia. Mają swój klimat! :))

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla takich blogów jak Twój warto poświęcić czas:-)Super styl,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super :) podobają mi sie zdjęcia - są super klimatyczne.

    jesli masz czas wpadnij do mnie, moze ocenisz też mojego bloga?
    z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale klimatyczne zdjęcia :))) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już napisałam na Szafie....świetna całość;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula cudowna! a stylizacja prześwietna :) pozdrawiam z Modnej Polki:* obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog!
    obserwujemy sie?
    pozdrawiam
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje zdjęcia mają naprawdę niecodzienny, ciekawy klimat, coś nowego:)bardzo dobre kadry i ciekawe stylizacje. będę wpadać częściej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajny styl. Bede tu zagladac :)

    www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebisty masz styl.. i zdjęcia.. brawo dla fotografa.. potrafi uchwycić to co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń