niedziela, 28 października 2012

The older the wine the better

Cześć i czołem :)

Przyznam szczerze, że nie wierzyłam w prognozy pogody i w to, że w ten weekend spadnie śnieg.
Patrząc za okno, czułam się jakby były Święta, a to przecież dopiero koniec października.
Śnieg mnie jednak nie przeraża, a w pewien sposób nawet fascynuje jak za czasów dzieciństwa.
Nie jestem jednak do końca przygotowana na taką pogodę. Chciałam w tym roku kupić w końcu ocieplane buty, ale byłam pewna, że mam na to jeszcze trochę czasu :)
A Wy już macie skompletowaną garderobę na nadchodzącą zimę? :)

fot. Daro

koszula - denim co (sh), bluza - sh, legginsy - terranova, buty - bianco, torba - lindex (sh), bransoletki - h&m, kappahl

36 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Bardzo fajna koszula :D
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda autka :( btw. fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sceneria :) Samochód nadał klimatu retro całemu zdjęciu :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś pięknaaaaaaa :****** Ostatnie zdjęcie mega :brzydal:

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyszły zdjęcia na tle autka;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne zdjęcia,gdzie ty znalazłaś takie autko??
    biszkopcik86.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go przez przypadek po drugiej stronie ulicy przy której mieszkam :P

      Usuń
    2. Na Żoliborzu :) jeżeli chcesz poznać szczegóły, to napisz do mnie maila :) irja.daramis@gmail.com :)

      Usuń
  8. przepraszam bardzo, jaka zima? Jeszcze jesień o zimie nawet nie myślę;* Choć kilka rzeczy na ten sezon mam:) POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna sesja, Twoje najlepsze zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia!
    bardzo fajny look!
    Pozdrawiam! :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł na zdjecia, dobrze Ci w tym zestawie.
    Ja nie nosze ocieplanych butów, lecz zwykłe skórzane, a do nich skarpety ze 100% wełny i ewentualnie wkładkę termoizolacyjną. Dla mnie to lepszy patent niż jakiekolwiek ocieplenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez zimę chodzę w zwykłych kozakach, jedne to mi nawet na śniegu przemakają, ale rzadko marznę, więc nie kupowałam nic ocieplanego. W tym roku chciałam to zmienić, ale kozaki które sobie upatrzyłam, nie wiem czy mają futerko w środku :P

      Usuń
  12. Bardzo przyjemne zdjęcia, rozkład i niszczenie są zawsze fotogeniczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz jak Demi Lovato ;o

    Zapraszam do mnie - http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej spotykam się z tym porównaniem :)

      Usuń
  14. Bardzo lubię połączenie bordo z niebieskim... i te buty są świetne! Właśnie w takim stylu pary szukam.. Co do ocieplanych butów, to podobnie jak ktoś nade mną, noszę po prostu buty skórzane, bardzo trudno znaleźć takie z ociepleniem, które by wyglądały... Na szczęście w Paryżu śnieg jeszcze nie spadł, i podobno są na to nikłe szanse... Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna stylizacja ;)
    Przecudowny klimat zdjęć, też bym chciała mieć taką miejscówkę w swoich okolicach!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    Przecudowne spodnie :)

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie Ci w czerwonej szmince ♥ rewelacja!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne buty, z chęcią bym takie przytuliła ;)Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Zapraszam do mnie: http://mouse-must-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bosko wyglądasz! Przepięknie! I ten samochód w tle. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. ta stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz, a klimat zdjęć to już wgl fantastyczny !
    z przyjemnością zaobserwuję bloga ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. These faux leather leggings look great, almost worth a colder season.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * These leggings make a colder season almost worthy...

      Usuń
  23. super zdjęcia :) i zestaw genialny :D

    OdpowiedzUsuń