niedziela, 30 września 2012

You bring the roses, I bring the wine

Cześć :)

Tak jak napisałam na fb, tak dotrzymuję słowa i wstawiam zdjęcia nowego zestawu :)
Sweter kupiłam w zeszłym roku na jesieni, ale jeszcze nie miałam okazji Wam go pokazać. Zawsze brakowało mi jakiegoś elementu by w pełni być zadowoloną z efektu :) Czy też tak czasem macie?

fot. Mic

sweter - gina tricot (sh), t-shirt - sh+diy, legginsy - no name, czapka - bik bok (Sh), buty - deezee, krzyż - glitter, bransoletki- kappaahl i h&m

18 komentarzy:

  1. prezcudownie *_*_
    zapraszam do obserwowania mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look, moim zdaniem niczego nie brakuje :) buty są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw ;) Taki z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, piękny kolor swetra. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o zestaw genialny! :) bardzo mi się podoba. Sweter ma mega kolor, sama szukam podobnego! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno sweter jak i koszulka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor swetra i buty <3

    ps. powiedz jak robisz to że zdjęcia zarówno te poziome jak i pionowe sa jednej szerokości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku ustawiam taką samą szerokość dla zdjęć poziomych i pionowych, a później wstawiam zdjęcia za pomocą blogspota i klikam "oryginalny rozmiar" :) :) Gdybyś miała jakieś problemy, to chętnie pomogę :)

      Usuń
  8. ten sweter jest absolutnie genialny :slina:

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, nawet bardzo - ale bez swetra podoba mi się bardziej. sam w sobie jest obłędny i zestawiony z resztą jest naprawdę ok, ale wolę te ciuchy w wersji czysto rockowej :) sweter je nieco łagodzi, efekt nie jest już taki zaczepny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmm doskonały zestaw- ma wszystko co potrzeba, odpowiednią kolorystykę, klimat, mieszankę materiałów - osobiście jestem zachwycona :)
    Koszulka Ozzy'ego natychmiast przyciągnęła mój wzrok, do tego cudny bordowy sweter, świetnie podkreślony w talii no i buty stylizowane na lit(a/y) - zapytam z ciekawości, w wersji Deezee - wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak sympatyczną wypowiedź :) Buty wygodne, ale raczej rezygnuję z nich gdy czeka mnie cały dzień latania po mieście :)

      Usuń
  11. wow I'm in love with your style! I'm a new reader <3

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w czerwonej szmince!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń