czwartek, 16 sierpnia 2012

Sands of time

T-shirt ukrywałam w szafie przez kilka lat. Przeszedł dużą zmianę, ale co robiłam do niego podejścia, to okazywało się, że efekt był daleki od oczekiwanego. Schowałam go pod inne bluzki i cierpliwie czekałam aż go w końcu założę :)
Ta dam! Nadszedł jego wielki dzień :D W poniższym zestawie widać tylko kawałek, ale kto śledzi mojego facebook'a, wie jak wygląda w całości i "co kryje się pod spódnicą..." ;P
Następnym razem pokażę więcej... ;)

fot. Mic

t-shirt -sh+diy, spódnica -no name, kapelusz, pasek - sh, buty - deezee, naszyjnik - glitter

13 komentarzy:

  1. this look is soooo awesome! i'm obsessed with your edgy, chic style! this combination of graphic tee+flowy skirt if amazing, and your shoes are killer. the whole outfit has a wonderful urban edge to it, but the bright, billowy-ness of the skirt keeps the look from being too "hard," if that makes any sense. basically, this outfit is amazing and you are gorgeous. keep up the great posts-i'll definitely check back to look for more.
    <3 www.rogue-collection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i spódnica super wyglądają razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! spódnica + koszulka wymiata

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica i bluzka geeeeeeeeeeenialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna!!!!!!!!!!!!! i outfit jest poprostu boski!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. to wszystko razem wygląda świetnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega outfit <3
    Świetny t-shirt ;*
    I te buty i naszyjnik ^^
    <3
    Wszystko kocham!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny zestaw! moja siostra jest Tobą zachwycona, świetnie łączysz stroje! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy ktoś ci mówił ale przypominasz z twarzy prezenterkę Vivy - Kaśkę :) Tylko, że jesteś ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń