czwartek, 2 sierpnia 2012

Just pick up your shoes and go

Zastanawia mnie ostatnio moja monotematyczność odnośnie butów. W szafie zgromadziłam ich naprawdę całkiem niezłą kolekcję (i ciągle kupuję nowe), ale chodzę głównie w jednych. Wystarczy, że chociaż na chwilę je założę aby sprawdzić jak wygląda cały zestaw i już ich nie zdejmuję, mimo, że inne też prezentowały się ciekawie.
Jutro spotykam się z Missi, więc może to będzie motywacja aby założyć inne - jestem ciekawa co z tego wyjdzie :D

fot. me

spodenki - mohito, tunika - sh, buty - ideal, biżuteria - glitter, kappahl, h&m


12 komentarzy:

  1. jeżżżżżżu!!! tunika jest M E G A!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Planned to be simple ;)
    Prosto i korzystnie. Jestem tu chyba po raz pierwszy. A wpadne jeszcze.
    Koka-inna.

    OdpowiedzUsuń
  3. czaaad! bardzo ładnie Ci w kucyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja uwielbiam takie buty. Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, mega spodenki tylko czemu na wszystkich zdjęciach masz zamknięte oczka? i tak świetny blog ;)
    Dodaje się do obserwatorów i liczę na rewanż a-szafa.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki tej wstążeczce wygląda jak prezent, który trzeba rozpakować, co tam może być w środku? :D Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) wiem, że kiedyś głosowałaś na swoich znajomych na jednym z muzycznych koncertów, (nawet w komentarzach chwileczkę o tym rozmawiałyśmy) i mam do Ciebie ogromną prośbę, podsyłam linka, gdybyś zagłosowała i ktoś jeszcze to byłoby super :)) Przepraszam, że w komentarzu, ale to dosyć ważne :) z góry bardzo serdecznie dziękuję i z całego serducha pozdrawiam, regius :)

    a tu link: http://zagrajukuby.pl/track/86OPt#

    OdpowiedzUsuń
  8. pierścionek jest suuper
    zapraszam do nas na mały rekonesans :)
    pozdro
    KaRola

    OdpowiedzUsuń