poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Darkness over the city and I in the alley

Witajcie :)

Miałam małą przerwę w blogowaniu, ale już wracam :) (chociaż prawdopodobnie nie na długo. Jeżeli na dniach nic się nie zmieni, to opuszczam Warszawę na 2 tygodnie-siła wyższa).
Wszystkie elementy mojego stroju widzieliście już w innych zestawach, ale na pewno zauważyliście, że często wykorzystuję te sama ubrania czy dodatki :)

fot. me

bluza, bandana - sh, spodenki - no name + diy, conversy - szafa.pl, biżuteria - glitter, kappahl, h&m, okulary - no name

17 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w bandamce ;) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! Wyglądasz szałowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny luźny zestaw, podoba mi się ;) w bandamce Ci do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw. i dobrze że coś się powtarza, przecież to nie polega na tym żeby coś raz pokazać a potem wyrzucać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kuciaki właśnie poszukuje takiej bluzy :)chce ja dorwać w łapska i poprzerabiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo szukałam, ale w końcu udało się i kosztowała zaledwie 6zł :D

      Usuń
  6. Lubię jak ktoś pokazuje ubrania kilka razy ;) To najlepsza inspiracja i podpowiedź jak je łączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój, kocham te twoje spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba nam się ta stylizacja, na luzie i mega dziewczęco!:) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny styl, ładne zdjęcia, jak na Ciebie patrzę to widzę siebie z czasów liceum :)

    OdpowiedzUsuń