sobota, 7 lipca 2012

Yeah!

Witajcie :)

Wiem, że wybór zabudowanych butów w taką pogodę jaką aktualnie mamy nie jest dobrym pomysłem, ale ciekawość zwyciężyła i musiałam przetestować nowe buty :)
Niestety temperatura jest za wysoka aby latać w nich na okrągło, więc z bólem serca odkładam je na bok i czekam jak się ochłodzi. Raz jednak mogłam się poświęcić :)
Buty są bardzo wygodne, więc spodziewajcie się wielu zestawów z ich udziałem, tym bardziej, że pasują mi niemal do wszystkiego :D Czy ja już wspominałam, że te buty są idealne??? ;)

Miłego weekendu :)

fot. Daro
koszula - topshop(sh), spódnica - no name(sh), buty - deezee, naszyjnik z krzyżami - glitter, bransoletki - kappahl, h&m, glitter, pasek, plecak, kapelusz - sh



16 komentarzy:

  1. ojeju, ale masz przepiękne włoski! I te buty, cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Wszystko idealnie do siebie pasuje. Plecak i buty- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty!:) rewela!


    http://houseofmind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, butki są idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw a buty to już w ogóle boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog :) buty do tej stylizacji perfekcyjne. I bardzo podoba mi się nagłówek bloga :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty faktycznie przecudowne, a całość wygląda rockowo. ;)
    Lubisz biżuterię? Zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie! Do zdobycia jest pierścionek firmy ASOS. Wpadnij i zobacz. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są cudowne, bardzo podoba mi się też plecaczek :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. baaaaardzo mi się podoba ten zestaw, może prócz koszuli to totalnie w moim stylu, zwłaszcza chętnie zagrabiłabym ci tą spódniczkę i buty! :)
    a w ogóle to dodam cię do obserwowanych, a co! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, chyba się w nich zakochałam!

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz w kapeluszu :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega buty!

    http://sufferignorance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń