wtorek, 24 lipca 2012

Something blue

Hello :)

Kamizelkę widzieliście już w kilku moich zestawach :) Zaraz za ramoneską pasuje ona prawie do wszystkich moich ubrań. Kiedy nie mam za wiele czasu na zastanowienie się co założyć, wiem, że kamizelka będzie dobrym wyborem. Obojętnie czy wybiorę t-shirt czy sukienkę - ona zawsze dopełnia stylizację.
Dzisiaj założyłam do niej spódnicę i... top (bandeau) :) Taka wersja możliwa jest tylko latem, więc postanowiłam wykorzystać ładną pogodę :)

fot. me

spódnica i top - h&m (sh), kamizelka - szafa.pl + diy, bandana - allegro, kolczyki i naszyjniki - glitter, bransoletki - enjoy!, kappahl, glitter, buty - ideal

18 komentarzy:

  1. wow świetna rockowa stylizacja ! podoba mi się zwłaszcza biżuteria i ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz tą kamizelkę, ale krzyż też jest rewelacyjny! :))

    zapraszam :)

    www.gibky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hyped :) i słuszny wybór wygadasz w tym świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ten styl!<3 niestety moja ostatnia notka ze stylizacją w podobnym stylu przepdała:< aaa piekny krzyż masz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cuudne zdjęcia <3
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś chudziutka to na takie stylizacje możesz sobie pozwolic zazdroszcczę;) super spóniczka

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kamizelka, odważne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! :) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja:) Muszę przyznać , że odwiedzam twojego bloga już od ponad roku i nadal bardzo mi się twoje stroje podobają, a parę mnie nawet zainspirowało!:)
    Chociaż uważam, że powinnaś czesać częściej włosy razem z bandanką, taka fryzurka najbardziej ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, dziękuję :)

      Usuń
  10. Świetna rockowa stylizacja, biżuteria i niebieska spódniczka boooskie :)
    Zapraszam do siebie, gdybyś miała czas :) http://style-and-cooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kamizelka!

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń