sobota, 21 lipca 2012

Hard Rock Cafe

Witajcie :)

Długo szukałam koszulki z nadrukiem Hard Rock Cafe. Co prawda kilka t-shirtów z tym motywem przewinęło się przez moje ręce, ale żaden nie zachwycił mnie na tyle, by zabrać go do domu. Moja cierpliwość jakiś czas temu została wynagrodzona i znalazłam to czego szukałam :D W dodatku aplikacja jest skórzana co potęguje moją radość :) Standardowo pozbyłam się rękawów i powiększyłam dekolt. 
Wiem, że mój strój nie wszystkim przypadnie do gustu, ale ja w takich nieskomplikowanych, a jednocześnie utrzymanych w rockowym klimacie zestawach, czuję się najlepiej :)

Miłego weekendu :)

fot. me

t-shirt - hard rock cafe (sh), spodenki - sh+diy. legginsy - sh, buty - deezee, kolczyki - glitter, pozostała biżuteria - enjoy, glitter, h&m, kappahl

24 komentarze:

  1. dodatki mocne - bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak ma koszulkę z Hard Rock Cafe, kupił ją właśnie tam, często w barach sprzedają kolekcje odzieży Hard Rock :) Świetna jest! Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw! bardzo fajny pomysł miałaś z tą koszulką, a legginsy z koronką pod szortami wyglądają genialnie. plus za świetne dodatki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw i nagłówek - Wow!
    Pierwszy raz widze takie spodenki i mega mi sie podobają!
    Pozdrawam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, bardzo Wam dziękuję :) myślałam, że legginsy pod spodenkami mało komu przypadną do gustu :)
    cieszę się, że jest inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten motyw z legginsami po spodenki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. Mam w Poznaniu koszulkę Burzum - cudem złowiłam w sh i też planuję wyciąć rękawki i kołnierzyk. :)
    Uwielbiam Twoje zestawy.
    I te buty!
    Stylowe nie piszą odnośnie mojego zamówienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieniędzy też nie zwrócili??

      Usuń
    2. Napisali zaraz po zlozeniu zamowienia, ze nie maja rozmiaru, ze mam wybrac inny model albo zwrot pieniedzy. Nastepnego dnia pojawil sie na ich stronie moj rozmiar (dostawe mieli, nowosci) i napisalam, ze prosze o wysylke zamowionych butow, bo widze, ze na nowo sa dostepne te buty w pelnej rozmiarowce. I cisza...
      A najgorsze jest to, ze w Poznaniu moja kolezanka mierzyla te buty. Gdybym wiedziala, zlecilabym jej kupno, a nie bawila sie w zamawianie z jakichs szemranych sklepow internetowych. A juz tak sie cieszylam. ;/

      Usuń
  9. Top jest idealny! Urzekły mnie również dodatki - kolczyki są wprost idealne, muszę odwiedzić Glitter

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do rockowych outfitów:) Super! Te buty a'la JC są naprawdę świetne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Uwielbiam takie stylizacje. Kompletnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja...!!
    Zapraszamy do nas ... rozkręcamy bloga :)Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. nic tylko lizać te nóżęta, wyglądają na bardzo gładkie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebiscie wyglądają szorty z tymi geterkami :) pozdrawiam i zapraszam do nas , właśnie rozkręcamy się z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń