wtorek, 17 lipca 2012

The city is a jungle

Witajcie :)

Bluzkę, którą mam dzisiaj na sobie, prezentowałam kiedyś na moim blogu, ale w nieco innej wersji :)
Początkowo koszula miała długie rękawy i była o kilka rozmiarów za duża, przez co nie należała do moich ulubionych. Komfort noszenia i wizualne doznania nie były na wysokim poziomie, więc postanowiłam, że ją trochę przerobię... ;)
Na facebook'u mogliście zobaczyć zdjęcia "przed i po", teraz przyszedł czas na pokazanie jej w zestawie :)
Zdjęcia były robione na szybko i nie zauważyłam, że koszula źle się ułożyła, przez co powstał efekt krzywo przyszytych kieszeni - wybaczcie, ale już nic na to nie poradzę :D


fot. mic and me

koszula - sh+diy, spodenki - sh, buty - ideal, torba - lindex (sh), zegarek - albatross (allegro), naszyjnik - New Look, bransoletka z krzyżem - six, bransoletka z ćwiekami - kappahl




30 komentarzy:

  1. Wyglądasz wprost genialnie. A tych loków to Ci okropnie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być większy bałagan, ale zabrakło mi wsuwek :P

      Usuń
  2. łał, boski zestaw, wszystko mi się podoba, tylko nie mogę zdecydować, czy bardziej ciuchy czy twoje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w takich włoskach wyglądasz o niebo lepiej niż z grzywką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Miło to czytać, dziękuję :) bo mimo, że fryzura bardzo mi się podoba, to brakowało mi grzywki i wolę chyba wersję "z" :D

      Usuń
  4. świetne szorty i biżuteria :)
    a u mnie dzisiaj konkurs, więc zapraszam wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam teraz manię obcinania bluzkom rękawów. Nie dość że na lato idealne, to jeszcze wygląda to szałowo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie męskie t-shirty pozbawiam rękawów :D

      Usuń
  6. Prawdziwa tigergirl. :) Koszula, jak już pisałam na Facebooku, świetnie Ci wyszła. Dziś zalogowałam się na blogspot, ale zmieniłam nazwę i adres bloga (w sumie nic nowego tam nie ma, może dziś coś dodam), gdyż odkrył go mój facet. :P Chciałam mu oszczędzić co nieco, nie musi znać moich publikacji w necie. :P www.dunkelheit-fashion.blogspot.com
    Pozdrawiam, Marika (ta, co zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fantastycznie ;)
    Świetna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zabójczo wyglądasz w tych włosach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! koszula extra a włosy przecudne! <3

    astaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, włosy masz boskie!
    p.s. u mnie też połączenie panterki z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka burza loków, śliczne włosy i super fryzura

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ przepiękna z CIebie istotka! cudowne masz te włosiska i styl niebanalny i bardzo mi przypadł do gustu Twój blog!:) na pewno będę tu częsciej zaglądać!:) buźki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne... wszystko! :love: Pięknie przerobilaś koszulę, jestem pod wrażeniem i zazdroszczę umiejętności.
    Just:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne włosy, zazdroszczę Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny set! Zdjęcia świetne..napatrzyć się nie mogę :)
    Bardzo mi się tutaj podoba..masz świetny styl, z pewnością będę zaglądała częściej ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale wyglądasz :) fryzura obłędna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie! i strój i makijaż oraz fryzura wyglądają rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula świetnie wygląda z naszyjnikiem. Masz piękne włosy;)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zrobiłaś takie idealne loki? :)

    OdpowiedzUsuń