wtorek, 31 lipca 2012

Blue denim shirt

Heeej :)

Przybywam z nowym postem :)
Wychodząc wczoraj z domu trochę się sfrajerowałam bo pogoda w ciągu kilku godzin zmieniła się na tyle, że rajstopy i koszula były wręcz nie na miejscu :) Nie wiem dlaczego przed wyjściem zasugerowałam się pochmurnym niebem i deszczem, kiedy zazwyczaj tego nie robię. Wychodzę z założenia, że skoro mamy lato, to jest ciepło i jak dotąd zawsze na tym dobrze wychodziłam :)
Wygląda na to, że muszę trzymać się swojej wersji, a rajstopy schować na dno szuflady :D


fot. me
sukienka - h&m, koszula - sh, buty - bianco, torba - lindex (sh), naszyjnik - glitter 

10 komentarzy:

  1. ładnie ładnie :D tylko krzyż mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. oooj tam, może i się sfrajerzyłaś, ale i tak fajnie wyglądasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega outfit <3
    Wszystko pięknie <3
    Pogoda płata takie figle, że aż strach wychodzić z domu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wypada - a co tam i tak jest fajnie - dałaś propozycje- w razie czego - a sztyblety cud

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka, buty, bluzak - czad! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wlasnie wzielam sie za poszukiwanie takich butow, ktore masz na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj mierzylam te buty w bianco ale w koncu kupilam inne z mango ;) swietne sa

    OdpowiedzUsuń