piątek, 27 lipca 2012

American Eagle

Cześć :)

Jak tam szaleństwo na wyprzedażach? Kończycie czy dopiero teraz zamierzacie upolować coś za niższą cenę?
Ja w tym roku postawiłam na biżuterię i skorzystałam z przecen w sklepie Glitter (zdjęcia tego co kupiłam pokazywałam na fb). Z ubrań skusiłam się jedynie na bluzkę, którą możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach :) Dla mnie to bardzo udany zakup. Z pewnością wykorzystam ją wiele razy :)

fot. Mic

bluzka - new yorker, spodenki - brata + diy, szpilki - allegro, torebka - sh, biżuteria - glitter i kapahl



14 komentarzy:

  1. podobają mi się buty i kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci że wpadłam tu poprzez lookbooka i nie żałuje. Masz ciekawy styl, kóry bardzo mi się podoba. Serdecznie zapraszam do śledzenia mojego małęgo bizneu z przerabianiem t-shirtów,to dopiero początek! Może jakiś wpadnie ci w oko? Więcej na: http://dwtshirts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki styl + szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz;)
    Będzie mi miło jeśli również do mnie zajrzysz:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie luzackie zestawy, idealne na lato, choć może zmieniłabym buty na jakieś płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna fryzura !


    Zapraszam do siebie na konkurs ! ;)

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka fajna, zwłaszcza wystrzępienie wokół dekoltu, ale najlepsza tutaj jest torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rockowy look, to lubię;)))! Zdjęłabym chyba tylko ten naszyjnik, bo wszystkiego jest dość sporo. Buty cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cool loooks! Amazing shirt ;) Love your styleee <33


    http://clothesaction.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń