czwartek, 28 czerwca 2012

Yellow skirt

Witajcie :)

Wspominałam Wam kiedyś, że moje wyjazdy ze znajomymi mają kolor przewodni... :)
Tym razem padło na żółty.
W szafie oprócz jednej krótkiej bokserki i torby (o której przypomniałam sobie w tej chwili), nie mam nic w tym kolorze. Wiedziałam jednak, że nie popędzę od razu do galerii i nie kupię nic z oferty sieciówek. W planach miałam zamiar uszyć asymetryczną, szyfonową sukienkę, ale w sklepie z materiałami do którego się wybrałam, niestety nie mieli szyfonu (ani nic podobnego) w tym kolorze, więc szybko zmieniłam plany i postawiłam uszyć długą spódnicę :) Możecie zobaczyć ją w tym poście :)

fot. Daro

t-shirt - no name + diy, spódnica - hand-made, torba - sh, zegarek - allegro, łańcuchy - diy, naszyjnik z krzyżami - glitter, bransoletka z krzyżem - six, bransoletka z ćwiekami - kappahl

16 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, uwielbiam taki styl:) i do tego nieco koloru - wakacyjny akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wyglądasz, świetna biżuteria i torebka! wyglądasz tak świeżo i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość wygląda niesamowicie! Spódniczka jest cudowna, ma przepiękny kolor!

    dodaję blog do obserwowanych i ślicznie proszę o to samo :*


    Pozdrawiam :)

    http://madelainet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie spódnice!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, efektownie, kobieco - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj, ajj, ajjjj... dziękuję pięknie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! tak bosko wyglądasz, że aż bark mi słów!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiele osób decyduje się na maxi. A szkoda. Brawo!

    Zapraszam na http://redlipsswearing.blogspot.com

    Tam też są świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny kolor spódnicy :) a biżuterię dobrałaś idealnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny strój na pielgrzymkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Do dobrego stylu na Twoim blogu zdążyłam się już przyzwyczaić, jednak największą uwagę skupiła w przypadku bieżącego wpisu Twoja grzywka! Fenomenalna sprawa, kapitalnie pasuje do reszty stylizacji!

    OdpowiedzUsuń