poniedziałek, 4 czerwca 2012

Where the sky touches the earth...

Cześć :)

Coś czuję, że to będzie dobry miesiąc :) Pozytywne myśli krążą w mojej głowie, a dobre przeczucia wypełniają każdą cząsteczkę mojego ciała :) Aż chce się żyć i pielęgnować te wszystkie przyjemne uczucia :D

Wierzycie w swoją intuicję? :) Mnie na ogół nie zawodzi i jestem ciekawa jak będzie tym razem :D

fot. Daro

koszyla - h&m, bokserka - mango, spodnie - zara (sh), buty - udział we wspólnym zamówieniu na wizażu, torba - zara, zegarek - albatross, bransoletka i naszyjnik - h&m, pasek - sh

18 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki dobór dodatków ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz:d zegarek super:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ! Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, szalenie mi się podoba. Urocza, subtelna kolia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hi! your blog has a very interesting outfit. followed you already. mind to follow me? still need your support :)

    gicaelka,
    http://lovinplatform.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow... inaczej niż zwykle, ale również pięknie.... Przepięknie!
    Uwielbiam Twoje stylizacje, ale moja opinia co do nich będzie zawsze baaardzo subiektywna, no bo to w końcu Twój blog był dla mnie inspiracją do założenia własnego :)

    Serdecznie pozdrawiam i ściskam, regius :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zestawy :) Często sama ubieram się w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. prosty zestaw- jestem jak najbardziej na tak! wyglądasz rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie! do twarzy Tobie w grzywce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko idealne, nic dodać nic ująć ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie! bardzo podobają mi się zlote dodatki - fajnie urozmaicają zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że zestaw przypadł Wam do gustu :) Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygladasz :*

    astaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie :) spodnie i buty masz niesamowite :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba ten luz, który jest w tej stylizacji, poprostu piękny!
    Dodaję do obserwowanych
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń