wtorek, 26 czerwca 2012

They tell me I’m livin’ the American dream

Witajcie :)

Po powrocie do domu potrzebowałam kilku chwil dla siebie na zregenerowanie sił i nadrobienie tego, co mnie ominęło podczas mojej nieobecności :) Teraz, kiedy mam już wszystko pod kontrolą i kiedy zdobyłam nowe siły, mogę zająć się blogiem i realizacją ważnych dla mnie planów :)

Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu :)

Do następnego! :)


fot. Daro

bokserka - only (sh), spodenki - arizona (sh+diy), buty - bianco, biżuteria - six, kappahl, glitter, carrefour



10 komentarzy:

  1. No wreszcie nowy post! ;) Jak zwykle stylowo! Pozdrawiam, Milena

    Ps. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem:

    beznazwowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne masz te spodenki! czego ja nigdy nie mogę na takie trafić? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D amerykańsko i ładnie. śliczna z ciebie kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję. Czekam na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie :)
    cudnie wyglądasz♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wyglądasz :) buty i top świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń