wtorek, 12 czerwca 2012

Summer time

Witajcie :)

Letnia pora to dobry czas na imprezy :) Przede mną kilkudniowe spotkanie ze znajomymi, więc dzisiaj jestem w ciągłym biegu i nie mam na nic czasu. Postawiłam jednak dodać ostatni post przed wyjazdem aby przerwa na blogu nie była zbyt długa :) Spróbuję być z Wami w kontakcie na facebooku, jednak wiecie jak jest... w końcu to impreza, w dodatku  w miejscu gdzie zasięg ledwo dociera, więc moja łączność ze światem będzie ograniczona :D (i nie nie - nie z powodu procentów) :)

Buty kupiłam kilka lat temu w katalogu bon prix :) Dobrze czasem być "chomikiem..." ;)

A teraz zostawiam Was ze zdjęciami, życzę udanego tygodnia i uciekam pakować walizkę :D
Paaaaaaaaa.... :)

fot. Daro
bluzka - sisters point (sh), spodenki - new yorker, torebka sh, buty - bon prix, biżuteria - kappahl, glitter, h&m, sh

18 komentarzy:

  1. Niezły zestaw, choć pewnie wskazane byłyby troszkę szersze spodenki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki są bardzo elastyczne, ale myślę, że mogłyby być jednak dłuższe :)

      Usuń
  2. Nie podoba mi się to co te spodenki w połączeniu z butami zrobiły z Twoimi pięknymi nogami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty to najlepszy dowod na to ze moda sie wraca i ciagle powtarza ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jest trochę rockowo, trochę folkowo :) Śliczna dziewczyna z Ciebie, tak na marginesie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka i świetne szorty ! Do tego piękny kolorek na ustach. :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor na ustach dodaje charakteru. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie ta stylizacja. spodenki i buty dodaly elegancji i nadaje sie na kazda okazje. ;)

    obserwujemy?
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo podoba mi się połączenie skórzanych spodenek z bluzką z motywem kwiatowym! I widzę, że z new yorkera! Ja kiedyś nie lubiłam tego sklepu, ale teraz zakochałam się w nim! i w mojej maxi i chyba będę stałą klientką new yorkera :P

    Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do siebie, pozdrawiam, Regius :*

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się twój styl. z charakterem. widać, ześ drapieżna czasem.

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie obcisłe te spodenki, nie wiem jak Twoja cipeczka to wytrzymuje

    OdpowiedzUsuń