niedziela, 10 czerwca 2012

Midori Sour

Cześć :)

Przyznam się bez bicia, że przeważnie mam problem z tytułem, dlatego dzisiaj poleciałam nazwą drinka, którego kolor kojarzy mi się z bluzką :D Ot i tyle :D (gdyby ktoś pytał).

Obie rzeczy, które mam na sobie w tym poście (tj. spódnica i top) wyszły spod moich rąk :)
Top miał być tylko bazą pod inną bluzkę (pistacjowo-neonową mgiełkę), ale przed wyjściem z domu stwierdziłam, że sam prezentuje się zdecydowanie lepiej :)

No i butyy, butyy, butyyyy :D:D z ostatniego posta :D Nareszcie kilka osób może zobaczyć je w stylizacji :)

fot. Daro
top - handmade, spódnica - handmade, buty - bianco, biżuteria - h&m, kappahl, glitter

23 komentarze:

  1. Niesamowite połączenie. Dawno czegoś tak dobrego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło to czytać, dziękuję :)

      Usuń
  2. świetny zestaw, pasuje Ci taki look :) wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  3. o ,takie buty zawsze chciałam mieć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty rewelacyjnie :) Ale odcień szminki jakoś mi nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś genialna, wcześniej już to wspominałem. Zresztą buty są mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka na prawej rece i buty. pro!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie! bardzo mi się podobają spódnica i buty! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłam sobie bardzo podobną sukienkę, przepiękna jest ta Twoja, tym bardziej, że to hand-made!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiem, że to blog ze stylizacjami ale może dodasz notkę jak dbasz o cerę/włosy?

    OdpowiedzUsuń
  11. wow połączenie czerni z żółtym w twoim wydaniu jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączenie, świetny krój, bardzo oryginalne buty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ;)
    Z góry przepraszam Cię za spam, który po sobie zostawię, ale jest to jedyna forma aby poinformować Cię o moim istnieniu.
    Mam nadzieję, że mi to wybaczysz...

    Prowadzę bloga modowego na którym organizuję właśnie konkurs - do wygrania torebka Asos o wartości 200 zł. Z ogromną przyjemnością Cię zapraszam :)

    WWW.BLUEMICAfashion.BLOGSPOT.COM

    Byłoby mi miło gdybyś odwiedzała mojego bloga (odwdzięczę się) oraz pomogła stworzyć świetną atmosferę na moim.

    Każda z blogerek wie, że aby prowadzić bloga potrzebni są CZYTELNICY - pomóżmy sobie nawzajem, poświęćmy dla siebie parę minut.

    Buziaki,
    Bluemica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty i spódnica cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń