wtorek, 29 maja 2012

"...be sure to wear some flowers in your hair..."

Cześć i czołem :D

Co u Was słychać? Jak Wasze samopoczucie? :)

Ja mimo lekkiego zmęczenia spowodowanego brakiem snu, jestem naładowana energią :)
Odebrałam dzisiaj nowe buty, więc niebawem będziecie mogli zobaczyć je na blogu.
Coś mi się wydaje, że szybko się z nimi nie rozstanę :D:D

nove, dzięki za pomoc w zakupie :*

Życzę Wam miłego wieczoru, a jutro dnia pełnego pozytywnych wrażeń :)

fot. Daro

sukienka - h&m, bluza + diy, buty - szafa.pl, naszyjnik z krzyżem - glitter, zegarek - JellyWatch.eu/, bransoletki - kappahl i h&m, słonecznik - kdt

19 komentarzy:

  1. świetna stylizacja mega wygląda ta dresowa bluza do zwiewnej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy Ci w tej pomadce.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam wakacje!:) Cudna jesteś, genialny ubiór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. procz slonecznika we wlosach (ktory w ogole do mnie nie przemawia) i torby z cwiakami reszta jest idealna. buty! i zestawienie bluzy z dluga waska spodnica. tak lubieeee.

    OdpowiedzUsuń
  5. Me gusta bardzo taki stajlisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna fryzura ze słonecznikiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny zestaw, bosko wyglądasz! świetne są te krzyże

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twoje rockowe stylizacje! jak dla mnie rewelacja! zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem fanką takich stylizacji!! pięknie wyglądasz :) odrzuciłabym tylko słonecznik, ale co kto woli ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. i like the flower in your hair and the punk rock elements. it's boho with a twist! i discovered you on chictopia today and just wanted to say hi! :)

    it would make me happy if you visited too!
    pandaphilia style
    blog sale

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cuuuuudownie :) bardzo mi sie podoba :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów. Jest taki głęboki, a jednocześnie nie "nachalny". Fajny pomysł z tym słonecznikiem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń