sobota, 28 kwietnia 2012

Wild west

Ufff.. nareszcie udało się i mogę dodać nowy zestaw :) Wybaczcie, że trwało to tak długo. Mam nadzieję, że przerwy będą krótsze :)
Pamiętacie moją panterkową sukienkę z AxParis? Jeżeli nie, to  TUTAJ możecie zerknąć w jaki sposób ją wtedy zestawiłam :)
Tym razem mniej formalna wersja :) Mam nadzieję, że również przypadnie Wam do gustu :)

Przy okazji chciałam Wam życzyć udanego, długiego weekendu jeżeli taki macie :)
Ja wyjeżdżam tylko na weekend aby złapać trochę promieni słonecznych :)

Do następnego! :)

fot. Mic

sukienka - AxParis, kamizelka - diy, buty - ideal, pierścionek i łańcuch z krzyżem - glitter, bransoletka - kappahl, zegarek - stradivarius, kapelusz - sh


21 komentarzy:

  1. kamizelka jest super! ;>

    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, bardzo lubię takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, świetny styl ;)

    obserwuję ;)

    zapraszam do mnie ;)

    http://barbarahacura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy to będzie dla Ciebie komplement czy nie, ale przypominasz mi tutaj Demi Lovato. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna stylizacja - taka amerykańska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twóje rockowo - amerykańskie stylizacje . :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko! sukienka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z ciekawości - ile masz wzrostu? ;)
    stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, genialnie dobrane dodatki i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Kocham takie klimaty! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Połączenie tej pięknej sukienki z kamizelką było strzałem w 10! Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie to samo chciałam napisać - świetne zestawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam sie w kamizelce!!!!! <3
    ZAPRASZAM DO MNIE KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Geniaaalna sukienka:o. Generalnie lubię rockowe stylizacje dlatego na tego bloga zaglądam dość często;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Rockowo i dziewczęco...BRAWO!
    Zajrzyj też do nas:
    http://lavitaavera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kamizelka, fajnie dopełnia sukienke

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne butki;D
    chciałam się zapytać jak można je znaleźć na internecie i za ile można takie kupić?
    strasznie mi się spodobały ale nie wiem jak ich szukać i co wpisać żeby mi się wyświetliły ;D

    OdpowiedzUsuń