poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Dangerous minds

W poprzednim poście wspomniałam, że dzisiaj pokażę się w nieco innym wydaniu :)
Grzywka "chodziła" za mną od dobrych kilku(nastu) miesięcy :) Czy jest lepiej? Nie wiem, ale przynajmniej inaczej :)
Wujek jak mnie zobaczył, powiedział, że wyglądam jak "ta z Młodych Gniewnych". Raczej nikogo konkretnego nie miał na myśli, a tylko wygląd wydał mu się nieco buntowniczy ;)
Ja to traktuję jako komplement :)

A mój nowy t-shirt, to aktualnie jedna z moich ulubionych rzeczy w szafie :) 

fot. Daro

ramoneska - h&m, t-shirt - Walt Disney (sh), spodnie - new yorker, buty - no name, zegarek - stradivarius, biżuteria - glitter, kappahl, h&m 

 

19 komentarzy:

  1. A co za pomadkę masz na ustach?
    Poproszę firmę i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, oby więcej w tym stylu :) Bluzka i buty świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wszystko ze sobą współgra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, luźna stylizacja. Lubię takie :)
    Ogólnie tu u Ciebie przyjemnie, może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w grzyweczce:)
    Ale ładnemu to we wszystkim ładnie;D hehe
    Kolor szminki boski:) Żałuję, że ja w takich kolorach wyglądam co najmniej dziwnie:o

    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty masz długie włosy :O piękna biżuteria, fajny tiszert!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz w grzywce i bez niej :) ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie tam teraz strasznie przypominasz demi lovato czy jak jej tam (jezu, co ten pudelek robi z człowiekiem:))

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo fajne włosy, świetny secik :) pasuje do Ciebie!!!

    Pozdrawiam!!!
    http://memorable-nicnadzwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful hair!! So cute!
    eresguapa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna stylizacja, bardzo mi sie podoba:)
    Dżinsy fenomentalne:)

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna z Ciebie dziewczyna! Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny t-shirt, no i bardzo podoba mi się bransoletka z pacyfą- to mog wyszczególnić, ale całość kupuję,a mam takie same butki, ale próbuję usilnie sprzedać, by zaopatrzyć się w nowszy model :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń