poniedziałek, 5 marca 2012

Business version

Witajcie po dłuższej przerwie :) Miło do Was napisać :)

Aktualnie nie bardzo mam czas na zdjęcia moich codziennych zestawów, więc pokażę Wam chociaż jak wyglądam w pracy :) Tam nie mogę pozwolić sobie na skórę, ćwieki i inne ulubione rockowe dodatki, ale za to mam okazję pokazać swoje drugie oblicze :)
Całkiem to przyjemne, ale i tak wolę ostrzejszy look i po powrocie do domu wskakuję w swoje ulubione ubrania.

Chciałam Wam pokazać kilka fotek z wyjazdu, ale z tego względu, że panuje na nich zimowa atmosfera, a wszyscy wyczekujecie wiosny, to chyba rzucę ten pomysł w kąt :D

fot. Daro

sukienka - szafa.pl, pasek - terranova, torba - zara, buty - allegro.pl, zegarek - kappahl



26 komentarzy:

  1. myślałam że to bluzka i spodnica ;) piekna góra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. :)
    Torba i buty - SUPER !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! I bardzo a to bardzo zazdroszczę torby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz;) Sukienka jest rewelacyjna. Tez na początku myślałam, ze to bluzka i spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wyglądasz! torba jest przecudna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. love the whole outift ^^ u look gorgeous!! heheeh. looove your bloggg <3 come visit mine and follow me if u want ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi beautiful!

    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nikt nie byłby w stanie zaciągnąć mnie na zewnątrz w krótkim rękawku.

    Witamy wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  11. W łagodnym wcieleniu też Ci ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz prześlicznie! fantastyczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw :) A gdzie pracujesz, jeśli można zapytać? ;)

    Pozdrawiam,
    bezsenna

    OdpowiedzUsuń
  16. Wróciłam na blogspot. :) Ta i kilkanaście wcześniejszych stylizacji - super! Cały czas twierdzę, że Twój blog jest w czołówce moich ulubionych. :)))

    Pozdrawiam
    Marika

    OdpowiedzUsuń
  17. So pretty! We really love your entire look! Your heels are fierce!

    PS. We’ve a giveaway to Number A on our blog! Check it out if you’d like! :)

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby elegancko, ale moim zdaniem duszę rockowej dziewczyny nadal widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już Cię uwielbiam :D :*

    OdpowiedzUsuń
  20. nice top!

    http://www.crimenesdelamoda.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna stylizacja ;) torebka naj ♥
    Fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Twojego bloga i często tu wpadam. Czekałam na Twój powrót z niecierpliwością. Dodaję do obserwowanych bo od dawna Tu zaglądam a jeszcze tego nie zrobiłam. Będzie mi miło jeżeli również to zrobisz.
    Zapraszam do mnie.
    Ja szukam dopiero swojego stylu. Zamierzam w przyszłości pokazywać u mnie stylizację tak jak Ty to robisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, mam pytanko odnośnie butów z tej notki:
    http://irjadaramis.blogspot.com/2010/07/koturny-h.html
    nie chciałabyś może ich sprzedac :)?
    poszukuje rozmiaru 38 :-)
    pozdrawiam i proszę odpowiedź

    OdpowiedzUsuń