poniedziałek, 19 marca 2012

The '80s - golden times of rock

Kilka dni temu zostałam poproszona o stworzenie stylizacji w stylu lat 80-tych :)
Nie musiałam się długo zastanawiać - pomysł bardzo mi się spodobał. Jedynym problemem był czas, bo nie byłam pewna czy uda mi się w określonym terminie zrobić zdjęcia, ale grunt to dobra organizacja :)
Lata 80-te to przede wszystkim kolorowe ubrania, legginsy, natapirowane włosy, ale na moje szczęście również dobry czas dla rocka :) Jak już się pewnie domyślacie, stworzyłam stylizację inspirowaną stylem rockowym, a szaleństwo barw, tiule i kolorowy makijaż postanowiłam zostawić innym :)

fot: Daro

ramoneska - h&m, bluzka (w rzeczywistości sukienka) - tally weijl, legginsy - c&a, buty - allegro.pl, łańcuchy, pierścionek - glitter, zegarek - JellyWatch.eu, bransoletki - kappahl, h&m, enjoy!

27 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:)!
    dziewczyna z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszalałaś na ostro z tą kreacją. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno kupiłaś kurtke w h&m?:)
    świetna fryzura:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura mnie bawi, ale pozytywnie. :) Wszystkie elementy garderoby bardzo mi się podobają! I pomyśleć, że takie legginsy miałam w rękach kiedyś w sh, ale ich nie kupiłam. :(
    Zapraszam na mój blog - po dłuższej przerwie od blogspota zmartwychwstał i nadrabiam zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rockowy set! i genialna fryzura!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie czerni i czerwieni zawsze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny :)

    >> niema, z tego co pamiętam to kupowałam ją ponad 2 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdybym miała taką kurtkę w liceum, to nieżle bym przyszpanowała:D świetny zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW WOW i jeszcze raz WOW ! Wyglądasz obłędnie !
    Sexownie, kobieco, z paurem... Ech.. ;))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ostro i rockowo. podoba się... =]

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no fajnie ;) świetna fryzura ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie jak Olivia Newton John śpiewająca z Johnem Travoltą - You're The One That I Want :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  15. rockowa laska z ciebie ;] bardzo fajne masz stylówki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, masz świetny rockowy styl a jednocześnie mega kobiecy ;) Extra blog, obserwuje ;) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. łooo..co za sesja! nieziemsko się prezentujesz :) bardzo podoba mi się ułożenie włosów - taki artystyczny nieład :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedna z lepszych stylizacji jakie widzialam , sesja jest świetna!!!! Wszystko idealnie połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, świetnie wyglądaasz! rokowo i z pazurem, to lubięę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja!! lubię taki rock & roll :P

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  21. zjawiskowo wygląasz :) uwielbiam takie stylizacje !

    OdpowiedzUsuń