poniedziałek, 13 lutego 2012

Rock'n'Roll Girl

Do pełnego wyglądu w jakim najchętniej bym siebie widziała, brakuje mi wydziaranych ramion i czerwonych włosów :D Taki styl podoba mi się najbardziej i kto wie czy kiedyś nie spełnię swojego marzenia :D
Niech no ja tylko założę własną firmę :D
A póki co pozostają mi stylizacje w których całe szczęście nie muszę się ograniczać :D

fot. Daro & Mic

płaszcz i bokserka - bershka, kamizelka - sh+diy, legginsy, bandana - sh, okulary - no name, buty - ideal, pierścionek krzyż - glitter, pieszczocha - enjoy!, zegarek - JellyWatch.eu

24 komentarze:

  1. Bardzo mocna stylizacja ;) nie w moim stylu ale do Ciebie bardzo pasuje ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie :) fajnie, rockowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świtny bloG!
    miło się go czyta i ogląda naprawdę! zdjęcia są świetne :)

    zapraszam na mojego bloga
    www.karostyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wykończenie kołnierzyka super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:D muszę przyznać, że z przyjemnością (i regularnie!) odwiedzam twojego bloga ( choć wpisy mogłyby się pojawiać odrobinę częściej:D) btw, zdobyłyście już z missi bilety na Guns n' Roses?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) bardzo podobają mi się takie kołnierzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez chciałabym mieć czerwone włosy. :)

    ladypaajonk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow,
    super! wszystko tu jest idealnie na swoim miejscu:)
    wywołałaś u mnie efekt "szczęki przy podłodze";P

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny zestaw, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Kamizelka jest super (jestem w trakcie tworzenia podobnej), tak samo jak i koszulka. Dodatki też mi się podobają. Ale te czerwone legginsy najmniej mnie przekonują.
    Musisz być gorącą kobietą skoro w obecnych temperaturach pozujesz z uśmiechem do takich zdjęć ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie rockowe zestawy, kamizelki zazdroszczę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNA STYLÓWKA <3 aa kamizelka po prostu perfekto! +obserwuję, podoba mi się tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW WOW i jeszcze raz WOW !
    Rewelacyjny set ! :) Biżu, kamizelka, spodnie, futro... Chętnie bym przygarnęła. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanko :D
    co oznacza skrót sh i diy? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Twój styl!!!:)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!


    Rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam takie same buty, a kamizelka jest zacna, :) to hand made??

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja !!!
    Kocham taki styl !!! <3
    Obserwuję :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Ciebie w takim wydaniu! bosko wyglądasz :D :D

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja. świetny blog. warto tu zaglądać =]

    OdpowiedzUsuń
  20. masz zarąbisty rockowy styl! takiego bloga szukałam ;) No i również uwielbiam HIM i Gn'R \m/

    OdpowiedzUsuń