środa, 1 lutego 2012

Leopard coat

W tym sezonie, jak nigdy!, powiesiłam w szafie 3 nowe płaszcze. Dla mnie jest to zaskakujące, ponieważ ta część garderoby nigdy nie cieszyła się u mnie zainteresowaniem. Co roku odpadały u mnie zakupy pt. "muszę kupić nowy płaszcz na zimę". Wystarczało mi  to co miałam w szafie, a odkąd pojawiły się ramoneski, wszystko inne spadło na dalszy plan :)
Co prawda płaszczyk w panterkę podobał mi się od dawna, ale w to miejsce zawsze wolałam kupić kolejną parę butów :D Trafiłam jednak ostatnio na fajną obniżkę, więc żal było nie skorzystać :D

fot. Mic

płaszcz - bershka, t-shirt - sh+diy, spodnie - new yorker, buty - ideal

 

25 komentarzy:

  1. Płaszczyk świetny. ;)
    Strasznie lubię takie rockowe looki. ;)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)


    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz ! :)) Bardzo fajnie wyglądasz. :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no futerko jest świetne! mam dokładnie takie same - a wczoraj dodałam stylizacje w nim - więc serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten płaszcz robi teraz fororę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz w takiej fryzurce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk absolutnie fantastyczny - już nawet nie bacząc na wzór, jak nic dodaje pazura :)
    no i t-shirt! językowi Stonsów zawsze na tak! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam baaaardzo, bardzo, bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebisty ten plaszczyk!!!!!!!! caly czas szukam takiego i nie moge znalezc odpowiedniego kroju czy rozmiaru kurde :P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten płaszczyk! mam bardzo podobny i widzę, że najlepiej prezentuje się w towarzystwie czerni :)

    zapraszam do siebie - już niedługo również stylizacja z panterkowym płaszczykiem :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mrr, piękne futerko!
    dobry set, pozdrawiam :)
    www.littleberryblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, płaszczyk jest genialny. Bardzo podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Wam pięknie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze?!? To najlepsza rockowo-zimowa stylizacja jaką kiedykolwiek widziałam <3 Zdjęcia super, a na żywo wyglądało to jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny 'bałaganik' na głowie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk jest słodki jak już Ci się znudzi chętnie go od Ciebie odkupię :D :) wyglądasz świetnie!
    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga- www.caroln-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę trafić na taką obniżkę :D
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam taki sam problem z kupieniem butów innych niż emu na zime :)
    podoba mi się futerko ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń