piątek, 13 stycznia 2012

Second skin

Witajcie po kilkudniowej przerwie :) Jak Wasze samopoczucie?
Mnie od prawie tygodnia nie opuszcza dobry nastrój i pozytywne nastawienie :)
Wiąże się z tym pewien proces o którym może kiedyś napiszę, ale póki co, nie chcę abyście uznali mnie za nawiedzoną blogerkę, więc ciiii... :D

Dzisiaj połączyłam skórzane spodnie ze białym swetrem i płaszczem ze skórzanymi rękawami :)
Zestaw w sumie prosty, ale czułam się w nim wyśmienicie :D

fot. Daro

płaszcz - stradivarius, sweter - sh, spodnie - new yorker, buty - allegro, biżuteria - h&m, zegarek - JellyWatch.eu

 

26 komentarzy:

  1. świetny post, uwielbiam skórę !
    zapraszam też do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest genialny !

    zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wszystko razem połączone :)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw śliczny!!

    Zapraszam

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=15817740

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look, i zgadzam się z Tobą w kwestii prostego, ale i ciekawego stroju , masz 100% racje, gdyż tak jest. mnie najbardziej podobają sie dodatki, a mianowicie buty i srebrna bransoleta :) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie! płaszcz jest fantastyczny a dodatki dodają charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle w Twoim rockowym stylu :) fajnie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, klasyczny, nie wymuszony zestaw, prosto, ale z klasą, pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny płaszcz, też na niego polowałam ;)

    mozesz zdradzić, ile masz lat ? ;)


    Hirsh

    OdpowiedzUsuń
  10. >>Hirsh, i co, udało się? :)
    pod koniec stycznia skończę 28 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dziewczyny za wszystkie komentarze :)

    >>sperka, :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty masz 28 lat????????????? Nie wierzę. Zanim nie przeczytałam jakiegoś tam postu, w którym pisałaś, że szkołę średnią skończyłaś już dawno myślałam, że jakieś 19, potem, że jakieś 21, przecież Ty wyglądasz jak nastolatka, ewentualnie świeżo upieczona 20-stka. ;D A mogłabyś jeszcze napisać ile masz wzrostu i jeśli to nie zbyt prywatne- jakie studia skończyłaś(jeśli skończyłaś), ciekawi mnie to bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehehe.. nikt nie wierzy w to ile mam lat :D Wzrostu mam 170cm, a ukończyłam dziennikarstwo i komunikację społeczną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten płaszcz jest świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie wyglądasz w tym zestawie, super - będę tu zaglądać, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz...Jaki to rozmiar?? Tez mam 170cm wzrostu i podobną posturę więc byłabym wdzięczna za odpowiedz, ponieważ chętnie bym taki kupiła.Znalazlam na internecie 38

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń