wtorek, 17 stycznia 2012

Leopard print dress

Kiedyś napisałam, że bardzo lubię sukienki i spódniczki...
Hmm.. minęło trochę czasu i... nic się w tej kwestii nie zmieniło :)
Nadal jak odwiedzam sklepy internetowe czy portale aukcyjne, pierwsze co robię, to przeglądam działy z butami, a następnie z sukienkami :) Ostatnio kilka nowych sztuk pojawiło się w mojej szafie, więc być może za jakiś czas będziecie mieli okazje zobaczyć je na mnie :)

Dzisiaj jedna z nich :)

fot. Mic

sukienka - AxParis , płaszcz - stradivarius, buty - allegro, biżuteria - h&m, torebka - sh

25 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! i masz cudowna sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna sukienka! pięknie na Tobie leży:)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień na ustach jest piękna i ten płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka! lubię takie kroje. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. love this look!

    XO Esther

    www.esthersdollhouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądają twoje włosy :) piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że cały zestaw super- uwielbiam tę kolorystykę, wzory, a czerwień na ustach i paznokciach nie dość że piekielnie dodaje seksapilu bardzo pasuje do Twojej kobiecej urody!:) I bardzo lubię połączenie sukienki i płaszcza tej samej długości!:)
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, najbardziej jestem zakochana w płaszczu i to już od dawnaaaa ! :)))
    Zapraszam także do siebie, aktualnie jest u mnie konkurs, w którym można wygrać świetne nagrody :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyglądasz! tak elegancko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod powyższymi komentarzami :*
    Jest idealnie: elegancko, ale z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna sukienka i płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezbłędnie <3 Płaszcz jest extra.

    OdpowiedzUsuń
  13. super! buty swietne! i sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz niesamowicie! Sama chętnie bym się tak ubrała :) Sukienka śliczna, to samo buty i płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne loki <3
    i sukienka, płaszcz i buty oczywiście też ;)
    buziak
    astaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz w tej burzy loków! zestaw super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super dobrane zestawienie, pod względem kolorystycznym i w ogóle extra się prezentuje.
    Bardzo fajnie wygląda połączenie sukienki z płaszczem o podobnej długości.
    Jestem pod wrażeniem :)
    Ja jestem w ciąży więc ostatnio to oglądam przedewszystkim ubrania ciążowe.

    OdpowiedzUsuń