niedziela, 1 stycznia 2012

Happy New Year

Witajcie w Nowym Roku :) Jak minął Wam Sylwester?

Życzę Wam powodzenia i realizacji zamierzonych planów i postanowień.
Ja bym chciała zmienić kilka rzeczy i wyjechać z missi w jedno miejsce :) Mam nadzieję, że nic nie stanie na przeszkodzie i spełnimy jedno z wielu wspólnych marzeń :) Jeżeli dopniemy swego, to oczywiście napiszę o tym na blogu, a na razie "ciii..." aby nie zapeszyć :)

Trzymajcie się ciepło :)

fot. Mic

ramoneska, buty i biżuteria - h&m, sukienka - cubus(sh)

16 komentarzy:

  1. Irja, czy Ty jeszcze zamierzasz wyładnieć? No weź już nie przesadzaj:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha.. Jimmy, poprawiłeś mi humor przed snem, dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie!!!!!!!!!! Jestem TOTALNIE zachwycona ❤ ❤ ❤
    P.S. ja też mam nadzieję, że nam się uda :) Ale masz rację, na razie lepiej nie zapeszać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja:) Ostatnio właśnie takich legginsów szukam, są super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię w Tobie to, że masz swój styl, bardzo mi się to podoba ;) Świetna kurtka i tunika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) ramoneska jest boska, szukam podobnej i nigdzie nie mogę dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny outfit :) bardzo inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienke masz fantastyczną! wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Irja, błagam, napisz jak układasz włosy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń