niedziela, 4 grudnia 2011

KISS

Kurtki ze sztucznego włosia były modne jak chodziłam do szkoły średniej, czyli już dosyć dawno temu :) Pamiętam jak bardzo upierałam się, że koniecznie muszę taką mieć :D Dostałam co chciałam, ale wykorzystałam ją tylko jeden sezon... W następnym stwierdziłam, że potrzebny mi płaszcz, który zdecydowanie bardziej pasował do stylu, który wtedy preferowałam. Nie ukrywam, że miałam wyrzuty sumienia, ponieważ kurtka do najtańszych nie należała, ale jednocześnie nie potrafiłam zmusić się aby ponownie ją założyć :D Żal było jej też wyrzucać, więc powiesiłam do szafy z nadzieją, że jeszcze kiedyś się przyda...

fot. Daro
kurtka- no name, t-shirt - sh, spódniczka - h&m, buty - allegro.pl



28 komentarzy:

  1. U rock! ;)
    Bardzo fajny look :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra to włochate futerko, sama teraz się na takie czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie umiem do tych kurtek przekonać. U kogoś bardzo mi się podobają, ale ja chyba nie jestem na tyle odważna...

    Koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i super futerko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (odzież od 9,90 zł):
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wyglądasz w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak to było w przypadku koszulki z Ozzym: gdyby znudził Ci się ten t-shirt to wiesz, że z przyjemnością go przygarnę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie! bardzo mi się podoba połączenie cekinowe spódniczki z rockowym t-shirtem. genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest nienormalne, ale któryś raz z kolei obejrzałam Twój blog od początku. Jakże mnie inspirujesz, nie znalazłam ani jednej tragicznej stylizacji. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentujesz jeden z tych kilku głównych stylów, które lubuję najbardziej. Z chęcią zaczynam śledzić kolejne, tak konkretne, zestawienia (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój styl, może dlatego, że jest pokrewny mojej duszy c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję dziewczyny za komenarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ! Świetny set. Futerko i spódniczka - EXTRA :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie to! ;) spódniczkę też chcę <3

    zapraszam do mnie perpe-tua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny outfit!

    kurtka i spódiczka cudo !

    pozdrawiamy i zapraszamy silesiastreetlook :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaa, genialny zestaw! jestem zakochana <3 dodaje do obserwowanych, będę tu często wpadać, już to czuję :)

    OdpowiedzUsuń