niedziela, 27 listopada 2011

Successful saturday

Po tygodniu pracy, miałam w końcu możliwość wskoczenia w swoje ulubione ciuchy :)
Dzień zapowiadał się długi, więc musiało być wygodnie i... było :)
Sobotę zaliczam do bardzo udanych.
Sprawa, która mnie i Missi nie dawała swobody psychicznej, w końcu została załatwiona. Mamy teraz święty spokój i uśmiech na twarzach :) Musiałyśmy to uczcić i wybrałyśmy się na obiad, który całkowicie przez przypadek zjadłyśmy za darmo :P W pakiecie znalazły się też pyyyyyszne lody :D
Siedziałyśmy, rozmawiałyśmy i tak naprawdę nic więcej do szczęścia nie było nam potrzebne :)
A pomyśleć, że wstałam (dosłownie!) lewą nogą :D

fot: Missi
ramoneska - h&m, spodnie, koszula, szalik - sh, buty - ideal




13 komentarzy:

  1. jak mawiał Milton Friedman nie ma darmowych obiadów :D a tak poza tym bardzo seksownie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiście ;)
    moje klimaty!

    poluję już od roku na taką koszulę, zazdroszczę!

    pozdrawiam,
    NESSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Połączenie ramoneski z koszulą w kratę- uwielbiam ;)

    http://glampaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw:) i od pewnego czasu szukam takich butów bo są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zdjęcia, podobają mi się buty :))
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta ramoneska!! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest naj <3



    Wgl. stylizacje prze :]

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń